Szukają wsparcia na Tinderze

1368

Niecodzienna akcja Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Jej autorzy liczą na to, że użytkownicy Tindera otworzą swoje serca nie tylko na innych randkowiczów, ale też małych pacjentów wrocławskiej kliniki onkologicznej „Przylądek Nadziei”, w której leczą się między innymi lubinianie.

Fundacja szuka pomocy na Tinderze (Fot. mat. prasowe)

W ramach kampanii reklamowej, w popularnym na całym świecie serwisie randkowym Tinder, fundacja zachęca do przekazania 1% ze swojego podatku na leczenie dzieci z wrocławskiej kliniki.

– To pierwsza w naszej historii kampania w tak nietypowym miejscu. Ale szukamy wszelkich możliwych sposobów dotarcia do osób, które mogą pomóc dzieciom chorym na raka w powrocie do zdrowia – tłumaczy Bartłomiej Dwornik z Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. – A ponieważ użytkownicy aplikacji randkowych szukają uczuć, dlatego podpowiadamy im, że dobre serce i bezinteresowne pomaganie to argumenty, którymi można zrobić dobre pierwsze wrażenie – dodaje.

– Promocja Fundacji na Tinderze, choć w pierwszej chwili zaskakująca, idealnie wpisuje się w ideę samej aplikacji: skracania dystansu między ludźmi i łączenia osób o podobnej wrażliwości, oczekiwaniach czy zainteresowaniach. Wykorzystanie potencjału platformy to dobry krok także ze względu na grupę osób, do której docieramy z przekazem kampanii. Użytkownicy Tindera to przede wszystkim mieszkańcy dużych miast, ludzie otwarci i nowocześni. Moim zdaniem „it’s a match” – komentuje Dominika Jurek z Open Mobi.

Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do przekazania 1% z PIT na rzecz wrocławskiej Fundacji. Autorzy kampanii zapowiadają, że jeśli ten eksperyment się powiedzie, wkrótce możemy spotkać się z innymi nietypowymi zachętami do pomocy. – Jeśli pomysł okaże się sukcesem, będziemy mieli argument za tym, żeby przygotowywać podobnie zaskakujące zachęty do pomagania dla następnych grup odbiorców, których organizacje pomocowe dotąd nie brały pod uwagę – tłumaczy Klaudia Smolarska-Kulej z Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

Reklamy Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” na Tinderze będą pojawiać się do 14 marca 2021 roku.

AUTOR: bas/TuWrocław.com


POWIĄZANE ARTYKUŁY