Folkowa płyta roku 2008 – głosowanie

49

percival.jpgLubiński zespół muzyki średniowiecznej Percival startuje w plebiscycie internetowym na najlepszą folkową płytę roku 2008 Wirtualne Gęśle,  który towarzyszy konkursowi Folkowy Fonogram Roku i "Nowej Tradycji" – festiwalowi  organizowanemu przez Polskie Radio.

W tym roku do konkursu zespół Percival zgłosił  swoją ostatnia płytę  „Oj Dido”. Konkurs nosi nazwę Wirtualne Gęśle 2009.  W poprzedniej edycji plebiscytu Percival z płytą  „Eiforr” zajął 6 miejsce. Grupa Percival  brała także udział w telewizyjnym konkursie w telewizji TVN „Mam Talent” a występ cieszył się dużym zainteresowaniem i sympatią jurorów.

Zachęcamy wszystkich do zapoznania się z twórczością zespołu Percival  na stronie oficjalnej http://www.percival.pl/ w dziale dyskografia a także do obejrzenia wideoklipów ( w tym także z występu w „Mam talent”)  w dziale galeria-video.  Jeśli spodoba się Państwo  twórczość Percival`a zachęcamy do oddania głosu na płytę „Oj Dido” w konkursie  Wirtualne Gęśle 2009. Zachęcamy również tych z Państwa, którzy chcieliby w ten sposób rozpropagować rekonstrukcje historyczną,  historię w ogóle,  dotrzeć z wspólną pasją do ludzi którzy zarządzają,  organizują,  decydują, ludzi prasy, radia, tv.  Pokazać tym, którzy interesują się muzyką fokową ale jeszcze nie zetknęli się z odtwórstwem, że coś takiego istnieje.

Wszystkich was bardzo gorąco zapraszamy do głosowania na stronie: http://www.gesle.folk.pl/?&akcja=pokaz&rok=2009

Trzeba jedynie znaleźć okładkę płyty "Oj Dido" zespołu – Percival i kliknąć pod nią a potem poprowadzi Was czytelna instrukcja. Z góry bardzo gorąco dziękujemy za wszystkie oddane na zespół głosy .

Przy okazji jeszcze raz dziękujemy za zeszłoroczne głosy, dzięki którym Percival zajął wysoka 6 pozycje.
Jest to także świetna okazja do promocji Lubina i zespołów z naszego miasta na forum krajowym a nawet międzynarodowym, bo konkursowi Nowa Tradycja i wszystkiemu co jest z nim związane. Wirtualnym Gęślom również towarzyszy ogromne zainteresowanie zagranicznych instytucji, mediów (np. BBC), firm wydawniczych i agencji koncertowych jak i zwykłych fanów.

Łukasz „Malin” Malinowski


POWIĄZANE ARTYKUŁY