Estetyczny przemysł

19

Kielce_stoisko.JPGNiebanalne logo w modnych kolorach, które stało się inspiracją do urządzenia stoiska targowego lubińskiego Ecorenu zostało docenione przez jurorów. Podczas zakończonych właśnie XV Międzynarodowych Targów Budownictwa Drogowego “Autostrada-Polska” w Kielcach wyróżniono nowatorską aranżację, w której zaprezentowała się spółka z grupy kapitałowej KGHM.

Stoisko, autorstwa firmy Messe Projekt z Poznania, nawiązywało wyraźnie do logotypu spółki, czyli atomu renu, który przybrał postać dwóch dużych czerwonych kół, między którymi znajdowały się białe fotele i stoliki. Tłem dla czerwieni była popielata ściana, uatrakcyjniona przyciągającymi wzrok fotografiami z oddziału kruszyw.

Zupełną nowość stanowił sposób eksponowania surowca: gotowe kruszywa znajdowały się w przezroczystych tubach, zamontowanych w otworach – okrągłe wycięcia symbolizowały konfigurację elektronów w atomie renu. Goście targów mogli więc nie tylko oglądać produkty Ecorenu, ale także wziąć w rękę gotowe kruszywa.

“Autostrada-Polska" to jedna z najbardziej prestiżowych imprez targowych w Polsce i jedna z największych w Europie w tej branży. Ecoren uczestniczył w imprezie jako wystawca już po raz szósty. Znalazł się w gronie niemal 800 wystawców z 25 państw.

RED


POWIĄZANE ARTYKUŁY