Wczoraj do lubinian trafił folder przygotowany przez lubiński magistrat oraz starostwo. Na kilkunastu stronach urzędy pokazują, co udało się zrobić w mieście i w powiecie w ciągu ostatnich czterech lat.
Po Lubinie jednego dnia rozprowadzonych zostało 29 tysięcy egzemplarzy folderu.
– Jak co cztery lata, przed końcem kadencji mieszkańcom należy się podsumowanie działalności urzędu. Prezydent i starosta przedstawiają w nim zwięźle to co zrobiono, po to, żeby mieszkańcy mogli sprawdzić ich działania – mówi Jacek Mamiński, rzecznik prezydenta Lubina.
Urząd Miejski w Lubinie wydaje takie sprawozdanie i rozsyła do mieszkańców systematycznie co cztery lata. Tym razem, po raz pierwszy przyłączyło się do tego projektu również Starostwo Powiatowe w Lubinie. – Czerpiemy z dobrych wzorców. Ostatnie cztery lata to wiele zrealizowanych inwestycji, dlatego stwierdziliśmy, że warto je pokazać mieszkańcom – mówi Ewa Legienc, kierownik biura zarządu powiatu lubińskiego.
Lubinianie już wczoraj otrzymali kilkunastostronicowe sprawozdanie. Natomiast do pozostałych mieszkańców powiatu, czyli gmin Lubin, Rudna i Ścinawa, trafi ono w najbliższych dniach. – Mamy do rozprowadzenia 10 tysięcy egzemplarzy – dodaje Ewa Legienc.