Żużel partnerem piłki nożnej

34

Już jutro w Zielonej Górze zostanie podpisana pierwsza, historyczna umowa o współpracy marketingowej pomiędzy klubami, reprezentującymi dwie odmienne sportu.

 

Na mocy dokumentu Zagłębie Lubin i Zielonogórski Klub Żużlowy będą wymieniały doświadczenia, podejmowały wspólne inicjatywy i wspierały swoje działania. Umowa zostanie podpisana przed meczem ekstraligi żużlowej, w którym zmierzą się miejscowy Stelmet Falubaz z PGE Marmą Rzeszów.

– Umowa o współpracy marketingowej, to efekt długotrwałych rozmów przedstawicieli obu klubów. Bardzo się cieszymy z faktu, że nasze ustalenia i dotychczasowa współpraca zostaną sformalizowane i będziemy mogli zacząć wdrażać je w życie – nie ukrywa zadowolenia Jacek Jurkiewicz, dyrektor marketingu i PR w Zagłębiu Lubin.

Jak podaje biuro prasowe KGHM Zagłębie Lubin, porozumienie między klubami zakłada m.in. wzajemne wspieranie akcji promocyjnych, podjęcie prac nad wzajemną ofertą cenową dla kibiców obu klubów oraz wymianę doświadczeń i współpracę w zakresie merchandisingu i sponsoringu.

Samo parafowanie wspomnianej umowy, rozpoczyna właśnie kampanię marketingową Zagłębia Lubin – pod hasłem: „Wracamy do gry”, której nadrzędnym celem jest promowanie miedziowego klubu przed i w trakcie zbliżającego się sezonu na terenie Dolnego Śląska i Ziemi Lubuskiej.

 


POWIĄZANE ARTYKUŁY