Chcą odświeżyć wizerunek, a także zerwać z postrzeganiem ich przez pryzmat molocha – Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej ogłasza konkurs na nową nazwę firmy i hasło reklamowe. Do wygrania jest rower i konsola Playstation.
– Po 35 latach latach działalności na rynku i stabilnej pozycji wśród dolnośląskich firm ciepłowniczych nadszedł czas na odświeżenie wizerunku spółki, a tym samym na zmianę nazwy, logo i całej tożsamości wizualnej firmy – tłumaczy Anna Michalska, rzecznik WPEC. – Chcemy, zerwać z postrzeganiem jej jako molocha – monopolisty, a dążyć do tego, by zaczęła się ona kojarzyć nowocześnie i ponadczasowo. Temu służyć ma zmiana nazwy, która z uwagi – m.in. na brak województwa legnickiego – jest już mocno nieaktualna – dodaje.
Prace konkursowe można przesyłać na adres mailowy: marketing@wpec.legnica.pl. Termin zgłaszania propozycji upływa 25 czerwca.
Wkrótce WPEC planuje też uruchomienie nowoczesnej strony internetowej, informująca o usługach, aktualnościach oraz najważniejszych wydarzeniach. Jej integralną częścią będzie nowoczesna platforma umożliwiająca szybszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
– Liczymy, że to początek budowania dobrych relacji z otoczeniem, na których bardzo zależy obecnemu zarządowi firmy – uzupełnia Anna Michalska.