– Problem nie dotyczy moich handlowców, ponieważ na dziś nie mamy oferty dla klienta w cenie 100 zł – to odpowiedź Marka Koźlika, menagera wrocławskiego biura handlowego LOG+, współpracującego z Cyfrą+, na zarzuty naszych Czytelników. Lubinianie zwrócili się do nas o nagłośnienie sprawy, ponieważ – jak mówią – przedstawiciele firmy oszukują mieszkańców naszego miasta.
Przypomnijmy, że temat ujrzał światło dzienne, gdy napisał do nas jeden z mieszkańców Polnego. – Nakłaniają ludzi do przejścia na telewizję cyfrową za 100 zł. Inaczej – jak mówią – za tydzień znikną wszystkie kanały. Co więcej, w momencie odmowy straszą, że jeżeli się nie zdecydujemy, będziemy musieli płacić 1000 zł kary – opowiada jeden z naszych Czytelników.
Później pojawiły się kolejne sygnały. Kilku mieszkańców dostarczyło nam nawet podpisane umowy z danymi firmy oszukującej mieszkańców. Dzięki temu mogliśmy zainterweniować bezpośrednio u operatora. Ten z kolei zażądał wyjaśnień od wrocławskiego punktu sprzedaży, którego pracownicy jak domokrążcy pukają do drzwi lubinian.
– Chcę podkreślić, że zdecydowanie nie akceptuję opisanych praktyk i mocno uczulam moich pracowników na szukanie łatwych, lecz nieuczciwych rozwiązań – zapewnia Marek Koźlik. I choć na umowach, dostarczonych nam przez lubinian widnieją dane właśnie tego wrocławskiego punktu, handlowiec przekonuje, że jego pracownicy nie stosują takich praktyk.
Poważniej do sprawy podchodzi sam operator, czyli Cyfra+. Monika Pelc z biura PR firmy, szczegółowo opisuje jak wygląda, a przynajmniej powinno wyglądać, zawieranie umowy z konsultantami firmy oraz gdzie należy się zwrócić, kiedy mamy jakiekolwiek wątpliwości.
Całą odpowiedź publikujemy w załączniku.
Więcej: /aktualnosci,21568,czytelnik_namierzyl_oszustow.html