WPEC w Programie Ciepło Systemowe

72

Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Legnicy dołączyło do grona 90 firm ciepłowniczych, zrzeszonych w ogólnopolskim Programie Ciepło Systemowe. Tym samym potwierdziło spełnienie wysokich wymagań dotyczących realizacji szerokiego planu inwestycyjnego i podniesienia dbałości o swoich klientów.

Konsekwentna polityka inwestycyjna Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Legnicy, a w ślad za tym znacząca poprawa standardów obsługi klientów, pozwoliła na spełnienie wysokich wymogów przystąpienia firmy do Programu Promocji Ciepła Systemowego. Na przestrzeni ostatnich trzech lat WPEC przeznaczył bowiem na wymianę i poprawę infrastruktury ciepłowniczej ponad 53 mln zł i zapowiada dalsze inwestycje.

Program, do którego przystąpiło legnickie przedsiębiorstwo – to nowatorski projekt w Polsce, pod patronatem Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie, która m.in. dokonała weryfikacji szeregu informacji, stanowiących warunek uczestnictwa w programie. Rygorystyczne wymogi dla firm ciepłowniczych będących realizatorem programu, to oprócz standardów z zakresu obsługi klienta, marketingu i komunikacji, również osiągnięcie standardów technicznych m.in. produkcji ciepła ze sprawnością powyżej 80%, przestrzegania norm emisji: CO2, SO2, pyłu, NOx oraz obniżenie strat przesyłu ciepła poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii izolacyjnych. Kolejnym wymogiem była racjonalizacja wykorzystania dostarczonego ciepła, dzięki automatyzacji systemów oraz pełna dostępność ciepła, czyli gotowość dostawy ciepła przez 12 miesięcy w roku.

Celem programu promocji marki jest konsolidacja firm ciepłowniczych, rozproszonych terytorialnie, będących oferentami jednorodnego produktu – Ciepła Systemowego. Podjęcie wspólnych działań skierowanych do konsumentów ciepła ma służyć pokazaniu atutów marki produktowej, pod warunkiem stosowania określonych standardów technicznych oraz z zakresu obsługi klienta, marketingu i komunikacji. Program zakłada długookresowe kształtowanie pozytywnego wizerunku i znajomości marki produktu oraz aktywne działania na rzecz klientów i konsumentów ciepła, w celu spełniania ich zmieniających się oczekiwań. Firmie bowiem zależy na dostarczaniu coraz lepszego produktu i wysokiej jakości usług.

Z ciepła systemowego korzysta 15 mln Polaków. Codziennie doświadczają oni wysokiej jakości dostaw produktu uhonorowanego godłem Teraz Polska. Od września również klienci legnickiego WPEC-u.


POWIĄZANE ARTYKUŁY