W MCZ konsultant zastąpił rejestratorkę

21

LUBIN. Skrócił się czas oczekiwania na połączenie z numerami Miedziowego Centrum Zdrowia. Pacjenci mogą też liczyć na telefoniczną informację o zmianach związanych z ich wizytą u lekarza. Od lipca profesjonalną telerejestrację dla MCZ świadczy spółka z grupy kapitałowej Telefonii Dialog – Avista Media.

 

Telerejestracja daje pacjentom możliwość umówienia się na wizytę za pośrednictwem telefonu. Na podstawie informacji zawartych w systemie MCZ, konsultant wskazuje najbliższy możliwy termin wizyty. Tego typu rozwiązanie ma ułatwiać dostęp do aktualnych informacji na temat usług medycznych.

Infolinia ma gwarantować odebranie niemal każdego telefonu oraz precyzyjne przekierować do poszczególnych przychodni. Dodatkowo telemarketerzy, realizujący usługę, powinni oddzwaniać do pacjentów w chwili pojawienia się jakichkolwiek zmian związanych z ich wizytą w placówce.


POWIĄZANE ARTYKUŁY