W Lubinie jest nowy rzecznik konsumentów

5964

Łukasz Dajewski pomaga mieszkańcom powiatu lubińskiego w rozwiązywaniu ich konsumenckich problemów. Na stanowisku Powiatowego Rzecznika Konsumentów zastąpił Wiesławę Sulimę, która przeszła na emeryturę.

Łukasz Dajewski, nowy powiatowy rzecznik konsumentów (fot. Starostwo Powiatowe w Lubinie)

Jak wskazuje nazwa piastowanego przez niego urzędu, Łukasz Dajewski służy radą i pomocą we wszystkich sprawach, w których mieszkańcy mają kłopot z niesolidnymi lub nieuczciwymi sprzedawcami lub usługodawcami. Co ważne, dotyczy to spraw konsumenckich, czyli takich, w których klient jest osobą fizyczną, a problem, z którym się boryka, nie jest związany z prowadzeniem przez niego działalności gospodarczej. Rzecznik nie zajmie się np. sporem między dwoma przedsiębiorcami.

Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów znajduje się w budynku Starostwa Powiatowego w Lubinie przy ul. Kilińskiego 12b, w pokoju nr 29. Czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.

Z rzecznikiem można się kontaktować pod numerem telefonu 76 746 71 30 lub wysyłając e-mail na adres l.dajewski@powiat-lubin.pl.


POWIĄZANE ARTYKUŁY