Urząd miejski po remoncie

16

Robotnicy na dobre opuścili budynek Urzędu Miejskiego, właśnie zakończyli tam bowiem remont. Urzędnicy po kilku miesiącach mogą wreszcie wrócić do pomieszczeń, które zajmowali zanim rozpoczęły się prace remontowe. Zaś radni miejscy w poniedziałek po raz pierwszy po przerwie znowu obradowali w sali Urzędu.

Remont w Urzędzie Miejskim rozpoczął się jeszcze w ubiegłym roku. Na kilka miesięcy radni miejscy musieli swoje sesje przenieść do Centrum Kultury Muza. Miejsce pracy zmienili też miejscy urzędnicy. W tym czasie wymieniono więźbę dachową.

– Więźba była bardzo zniszczona i groziła zawaleniem – informuje Krzysztof Maj, rzecznik prezydenta Lubina. – Przy okazji wymienione zostało pokrycie dachu i dokonano obróbki blacharskiej.

Na dachu jednak się nie skończyło. Oprócz tego w całym Urzędzie wykonano kanały wentylacyjne.

– Urząd nie był wentylowany i mieliśmy nakaz inspektora sanitarnego, aby takie kanały wentylacyjne wykonać – dodaje Krzysztof Maj. – Ponadto wymieniona została podłoga na poddaszu.

Cały remont kosztował 1,5 mln zł.

– Co najważniejsze dla mieszkańców, pracownicy Urzędu, czyli wydziału geodezji i infrastruktury, wrócili już do pomieszczeń, które zajmowali wcześniej – przypomina rzecznik prezydenta.

MRT


POWIĄZANE ARTYKUŁY