Szukają kobiet do metamorfoz

17

Galeria Cuprum Arena rozpoczęła współpracę z vlogerką Radzką, która przez pół roku będzie zmieniać wizerunek mieszkanek regionu. „Radzka radzi w Cuprum Arena” to największa tego typu akcja stylizacyjna w Polsce. Do tej pory nowy image pod okiem Radzkiej zyskało sześć kobiet. Szansę na udział w akcji ma jeszcze 12 pań. Galeria czeka na zgłoszenia.

– Dowiedziałam się, że moimi sprzymierzeńcami są spodnie z rozszerzanymi nogawkami oraz jednokolorowe stylizacje. Na pewno będę wykorzystywać sugestie Radzkiej podczas kompletowania garderoby – mówi 28-letnia Marta, uczestniczka pierwszej edycji akcji.

„Radzka radzi w Cuprum Arena” to półroczna inicjatywa, w ramach której każdego miesiąca trzy mieszkanki regionu przejdą wizerunkową przemianę. Dowiedzą się, jaki typ sylwetki mają oraz jak podkreślać atuty i maskować mankamenty swojej figury.

Radzka, czyli Magda Kanoniak jest osobistą stylistką oraz vlogerką. Odcinki jej vloga, publikowane w internecie, mają po kilkanaście tysięcy wyświetleń, profil na Facebooku liczy prawie 17 tysięcy fanów.

W pierwszym odcinku vlogerka stylizowała dwie panie o sylwetce „klepsydry” i jedną „gruszkę”. Za drugim razem pierwsza z pań miała chłopięcą figurę – „jabłko” w dużym rozmiarze. Dwie kolejne uczestniczki to sylwetkowe „gruszki” – jedna w rozmiarze powiększonym, druga natomiast rzadko spotykana, bo o wzroście i kształtach modelki.

Każda przemiana jest relacjonowana na videoblogu stylistki. Jak zapewnia Radzka, zainteresowanie akcją dowodzi, że jest zapotrzebowanie na tego typu poradniki. – Dostaliśmy 70 zgłoszeń i, szczerze mówiąc, chętnie nakręciłabym odcinek z każdą z tych kobiet. Galeria Cuprum Arena jest doskonałym miejscem do realizowania tego typu projektów – mówi Radzka.

Uczestniczką pierwszego, styczniowego odcinka akcji z vlogerką była 28-letnia „klepsydra”, Marta. – Jestem fanką Radzkiej, którą traktuję jako jeden ze stylizacyjnych autorytetów i na bieżąco śledzę jej vloga. Gdy pojawiła się okazja, by wziąć udział w przemianach z jej udziałem, nie zastanawiałam się długo nad wysłaniem zgłoszenia – wyjaśnia Marta.

Wszystkim paniom, które chciałyby pójść śladami Marty, dowiedzieć się, jaki typ sylwetki posiadają oraz określić swoich stylizacyjnych wrogów i sprzymierzeńców, przypominamy, że wciąż mają na to szansę. Akcja „Radzka radzi w Cuprum Arena” potrwa aż do czerwca. Już teraz przyjmowane są zgłoszenia do trzeciego odcinka. Wystarczy wysłać zgłoszenie wraz ze zdjęciem, oraz wymiarami sylwetki na adres: radzka@goodnewsco.pl do 13 marca.

Akcja jest skierowana zarówno do mieszkanek Lubina, jak i jego okolic. Warunek: ukończone 18 lat. Regulamin „Radzka Radzi w Cuprum Arena” dostępny jest na stronie lubińskiego centrum handlowo-rozrywkowego.


POWIĄZANE ARTYKUŁY