Szkolą się dla dobra petentów

10

Pracownicy urzędu gminy wiejskiej Lubin kończą szkolenia mające poprawić efektywność i jakość świadczonych przez nich usług. Są już po dziewięciu lekcjach i cyklu zajęć z języka angielskiego. Ponadto zakończyli pierwszy semestr studiów podyplomowych.

W szkoleniach wzięło udział 43 urzędników, czyli ponad siedemdziesiąt procent zatrudnionych. Tematyka szkoleń obejmowała m.in. obsługę klienta, kontrolę i audyt, informację publiczną, wymiar podatków czy partnerstwa publicznoprawne.

Aby zrealizować projekt do końca, pozostało jeszcze opracowanie i wdrożenie usprawnień organizacyjno-zarządczych, dotyczących badania poziomu satysfakcji klientów, współpracy z organizacjami pozarządowymi, obiegu dokumentów czy planowaniem strategicznym.

Zadania te realizowane są w ramach projektu „Poprawa efektywności i jakości świadczonych usług administracji publicznej przez pracowników urzędu gminy w Lubinie”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


POWIĄZANE ARTYKUŁY