Sojusz dwóch silnych marek

31

KGHM Zagłębie Lubin to nowa nazwa mistrzów Polski, która zacznie oficjalnie obowiązywać od następnego spotkania. 

Strategicznym sponsorem klubu Zagłębia Lubin od wielu lat jest spółka KGHM Polska Miedź. Spółka w ubiegły czwartek dokapitalizowała Zagłębie Lubin kwotą 100 mln złotych na budowę nowoczesnego stadionu.– Od wielu lat wspieramy lubińską piłkę – mówi Krzysztof Skóra, prezes KGHM. –Dlatego też inwestujemy w mistrza Polski. 

stadion_1.JPG

Jak zapewniają zarządy obu spółek – zmiana nazwy jest tylko formalnością i ma podkreślić jak wiele łączy obie spółki. – Od lat te dwie silne marki – KGHM oraz Zagłębie Lubin – są ze sobą nierozerwalnie związane. Zmiana nazwy, to tak naprawdę dodanie do obecnej nazwy klubu nazwy naszego strategicznego sponsora. Zmiana, tak naprawdę kosmetyczna, jest ukłonem w stronę spółki, która od lat nas wspiera – wyjaśnia prezes sportowej spółki, Robert Pietryszyn. – Dzięki inwestycjom KGHM odnosimy sukcesy i cały czas się rozwijamy. Zmiana nazwy to nic innego jak umocnienie naszego sojuszu biznesowo – sportowego. Sojuszu, dwóch silnych marek.Mimo zmiany nazwy herb Zagłębia pozostaje bez zmian.

IMM

fot.archiwum


POWIĄZANE ARTYKUŁY