Przyciąganie uwagi pomaga – poznaj reklamę muralową

24

Przyciąganie uwagi to niejako nazwa gry w reklamie. Publikowanie czegoś, na co ludzie chcą sobie pozwolić, ale też i nie mogą się powstrzymać. Jest pierwszym krokiem do przeprowadzenia udanej kampanii. A kiedy reklama wygląda bardziej jak dzieło sztuki niż duży znak „kup mnie”, wiesz, że właśnie wygrałeś! Więcej na temat reklamy muralowej możesz znaleźć na stronie https://www.znajdzreklame.pl/murale-reklamowe.

Murale reklamowe – reklama ścienna

Dlatego przyciąga tak wielu reklamodawców. Daje sposób na uchwycenie istoty marki w kreatywny, przyciągający wzrok sposób. Te malowane reklamy mogą być równie skuteczne jak billboardy, czasem nawet bardziej dzięki ich potencjalnemu wirusowi. Przygotowaliśmy ten mini przewodnik po reklamie ściennej, aby odpowiedzieć na podstawowe pytania dotyczące tego medium.

  • Co to jest reklama muralowa?

Reklamy ścienne to wszelkiego rodzaju ręcznie malowane reklamy, które pojawiają się na ścianie. Czasami reklamy nazywane są ręcznie malowanymi billboardami. Nie ma standardowego rozmiaru, lokalizacji ani stylu.

  • Gdzie można zamieścić murale reklamowe?

Fototapety reklamowe możesz umieścić na dowolnej ścianie. Zazwyczaj są one wykonywane w dużych miastach, aby pokazać je jak największej publiczności, choć nie zawsze jest to prawdą — można również tworzyć ręcznie malowane ściany w mniejszych miejscach na nadchodzący pokaz.

  • Jak zdobyć miejsce na reklamę z muralem?

Ściana prawie zawsze należy do sprzedawcy, miasta lub firmy. Każdy może wydzierżawić powierzchnię reklamodawcom. Jeśli sprzedawca jest właścicielem, proces będzie łatwiejszy, choć za tę wygodę z pewnością sporo zapłacisz. Jeśli firma jest właścicielem powierzchni, będziesz potrzebować zgody właściciela. Może być także konieczne uzyskanie pozwoleń na inwentaryzację. Ci, którzy zdecydują się nie korzystać z usług dostawcy, mogą sprawdzić lokalizacje, co może zająć kilka dni, a nawet wtedy nie ma gwarancji, że właściciel będzie chciał wynająć powierzchnię. Przynajmniej w przypadku sprzedawcy wiesz, że przestrzeń jest regularnie wykorzystywana do reklam.

  • Jakie kategorie reklam wykorzystują reklamy ścienne?

Możesz znaleźć ręcznie malowane ściany niektórych z największych firm na świecie, od Adidasa po Netflixa do Chanel. Może być skuteczny w praktycznie każdej branży.

  • Ile kosztuje reklama muralowa?

Malowanie ścienne kosztuje. Ceny różnią się w zależności od wielu typowych zmiennych dotyczących mediów poza domem, takich jak:

  • Lokalizacja.

  • Miasto.

  • Złożoność muralu.

  • Długość emisji reklam.

Stoisz? Czekasz? Może zaczniesz działać? Zajrzyj i spytaj ekspertów o radę – www.znajdzreklame.pl.