Organizacje pozarządowe z terenu powiatu lubińskiego mogą wziąć udział w szkoleniu dotyczącym public relations, reklamy oraz sprzedaży.
Tematyka spotkań dotyczyć będzie komunikacji z mediami, wykorzystywania technologii video w działaniach public relations, pisania notatek prasowych, budowania marki i wizerunku, tworzenia kreatywnej reklamy, planowania kampanii reklamowej i oferty sprzedażowej, obsługi klienta czy tworzenia materiałów sprzedażowych.
Szkolenie podzielone zostanie na trzy bloki tematyczne: public relations, reklama i sprzedaż. Udział w warsztatach, noclegi, wyżywienie i materiały szkoleniowe są bezpłatne. Uczestnicy we własnym zakresie muszą zapewnić sobie jedynie dojazd na miejsce szkolenia.
Zgłoszenia należy przesyłać do 20 marca na adres mailowy justyna@forum.hb.pl lub listownie na adres: Forum Aktywności Lokalnej, ul. Ludowa 1c, 58-316 Wałbrzych.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 74 848 01 00.