Premiery w kinie Muza

66

„Królestwo planety małp” oraz „Ucieczka ze zwierzowersum” – te dwie filmowe nowości można od dzisiaj, 10 maja, obejrzeć w lubińskim kinie Muza. Ponadto jeszcze przez tydzień, do 16 maja, wyświetlana będzie produkcja „Kaskader”.

„Królestwo Planety Małp”

Zarówno „Królestwo planety małp”, jak i „Ucieczka ze zwierzowersum” będą gościć na ekranach kina Muza do 23 maja. Kinomani pierwszy z filmów mogą obejrzeć w dwóch wersjach: z dubbingiem lub z napisami.

Kino Muza zaprasza też w sobotę i niedzielę, 11 i 12 maja, na przedpremierę produkcji „Istoty fantastyczne”.

W środowym DKF-ie, 15 maja, pokazany zostanie film „Perfect Days”.

Szczegółowy repertuar kina Muza oraz cennik biletów można znaleźć na stronie ckmuza.eu.

O filmach:

„Kaskader”

Ryan Gosling wciela się w rolę Colta Seaversa, zaprawionego w bojach kaskadera, który po odejściu z branży chciał się skupić na swoim zdrowiu fizycznym i psychicznym. Splot zdarzeń powoduje jednak, że musi wrócić do pracy, gdy znika gwiazda wysokobudżetowego filmu, reżyserowanego przez jego byłą dziewczynę Jody Moreno (Emily Blunt). Podczas, gdy bezwzględna producentka filmu stara się utrzymać zniknięcie gwiazdy Toma Rydera (Aaron Taylor-Johnson) w tajemnicy przed studiem i mediami, Colt próbuje (z ograniczonym powodzeniem) odzyskać Jody. Kaskader zostanie wciągnięty w spisek, który okaże się bardziej niebezpieczny niż jakikolwiek wyczyn kaskaderski.

„Królestwo planety małp”

„Królestwo planety małp” to saga rozgrywająca się kilka pokoleń po panowaniu Cezara.

W świecie zdominowanym przez żyjące w harmonii małpy, ludzie zostali zepchnięci na margines. Gdy nowy przywódca małp buduje swoje imperium, młody samiec wyrusza w trudną podróż, która zmieni jego dotychczasowe wyobrażenie o przeszłości, a nowe decyzje wpłyną na przyszłość zarówno małp jak i ludzi.

 

„Ucieczka ze zwierzowersum”

Animowana superprzygoda o superbohaterce i jej superekipie, która musi uratować mieszkające w wielkim mieście zwierzaki przed wciągnięciem w stworzoną przez złoczyńcę wirtualną rzeczywistość! Maggie jest dzielną wombatką, która w przebraniu superbohaterki przeczesuje miasto w poszukiwaniu złoczyńców. W ostatnim czasie ma mnóstwo pracy, ale to nie ze względu na przestępców, których jest rekordowo mało, tylko z uwagi na drobne przysługi, o które proszą mieszkańcy metropolii. Całe dnie spędza na pomaganiu w udrożnianiu kanalizacji czy składaniu zeznań podatkowych zamiast zająć się starym dobrym ratowaniem świata. Przychodzi jednak dzień, w którym znowu potrzebna będzie jej prawdziwa moc! Oto zły geniusz technologii planuje uwięzić wszystkich mieszkańców miasta w „idealnej” jego zdaniem symulacji komputerowej i odciąć ich od realnego życia. Maggie ani jej pomocnik Ptyś nie mogą na to pozwolić i ruszają na misję, aby uwolnić mieszkańców. Żadna wirtualna rzeczywistość nie może się bowiem równać z pięknem i dobrem prawdziwego świata!

„Istoty fantastyczne”

12-letnia Bea tymczasowo wprowadza się do babci i prawie natychmiast zaprzyjaźnia się z zrzędliwym sąsiadem Calem, ale Cal nie mieszka sam, wokół niego jest pełno wyimaginowanych przyjaciół – IF-ów, którzy zostali sami po tym, jak ich prawdziwi ludzcy przyjaciele dorośli.

Okazuje się, że Cal i Bea są jedynymi osobami, które są w stanie zobaczyć IFy. Łączą więc siły aby pomóc IFom i sparować je z nowymi dziećmi. Co może, ale nie musi być możliwe…

„Perfect Days”

Nowy film twórcy „Lisbon Story” i „Nieba nad Berlinem” to medytacja nad prostotą i pięknem życia. W „Perfect Days” Wim Wenders opowiada historię japońskiego everymana, dla którego każdy dzień wypełniony jest czynnościami składającymi się na poezję codzienności. Mieszkający we współczesnym Tokio Hirayama (w tej roli fantastyczny Kōji Yakusho, nagrodzony za swoją rolę na festiwalu w Cannes) to człowiek małomówny i zamknięty w sobie, jednak przepełniony miłością do świata i innych. Podążając za bohaterem, odkrywamy kolejne rytuały, w które angażuje się on z całkowitym oddaniem. Z czasem nawet prozaiczna praca Hirayamy, porządkującego miejskie toalety (każda jest architektonicznym arcydziełem), okazuje się niezwykłym ceremoniałem. Ścieżką dźwiękową jego życia stają się harmonijne dźwięki tokijskiej ulicy oraz utwory w wykonaniu The Velvet Underground, Lou Reeda, Patti Smith i Niny Simone. Film Wendersa to uzdrawiające kino zmieniające codzienność w magię.


POWIĄZANE ARTYKUŁY