Pozycjonowanie stron internetowych – ogromna szansa dla rozwoju Twojej firmy

182

Pozycjonowanie oznacza w praktyce działalność, która ma na celu zwiększenie widoczności Twojej witryny wśród wyników Google. Nie oszukujmy się, że sukces Twojej działalności jest uzależniony nie tyle od jakości usług, jakie oferujesz, co od dobrej reklamy. Faktem jest, że Internetem rządzi złota zasada: „Im jesteś bardziej popularny, tym lepiej dla Ciebie”. Wysoka pozycja Twojej strony oznacza, że dla Google jesteś wysoką wartością i potrafisz zapewnić klientowi kompleksowe usługi bądź udzielić informacji na konkretny temat, których ten, akurat potrzebuje, a w związku z tym, należy Ci się nagroda – wysoka pozycja w Google. Dzięki tej zasadzie, zarówno osoby, które znają się na swoim fachu mają ponadprzeciętną szansę rozwojową, jak i zainteresowany danym tematem klient, otrzymuje najważniejsze i najtrafniejsze informacje, a wyszukiwarka Google staje się najbardziej popularną wyszukiwarką internetową i dobrą bazą wiedzy dla społeczeństwa. Wszyscy są więc, zadowoleni! Wysoka pozycja wśród wyników wyszukiwania sprawia, że potencjalny Twój klient, najprawdopodobniej wybierze Twój wynik jako pierwszy. Oznacza to, że zyskujesz możliwość przedstawienia mu swojej oferty i o ile, będzie ona atrakcyjna, sprzedać swój produkt lub usługę. 

W jaki sposób pozycjonujemy strony internetowe?

Zadanie nie jest proste. Dobra pozycja strony www zależy nie tylko od atrakcyjnej formy tekstu, ale i od wielu innych czynników, w tym wewnętrznych. Nierzadko skupić się należy również na analizie słów kluczowych, ich rozmieszczeniu w tekście, link buildingu, seo marketingu i technical seo. Co ważne, wszystkie wykonywane przez nas czynności podlegają raportowaniu, a miesięczny raport jest wysyłany do klienta – jasny, prosty i czytelny!

Aby sprawnie pozycjonować strony internetowe, stworzyliśmy zespół kreatywnych ludzi, profesjonalistów – informatyków, dla których stworzenie wartościowej strony internetowej nie stanowi najmniejszego problemu!

Naszą działalność opieramy na kilku sekcjach, a m.in. na:

  • brief

  • audyt seo

  • konsulting seo

  • opieka nad optymalizacją strony

  • link building

  • cykliczna ewaluacja celów

Brief – klient wypełnia stosowny dokument, w którym precyzuje wszystkie swoje wymagania. Wiedz, że wszystkie informacje zawarte w briefie objęte są klauzulą poufności. Możemy je wykorzystać wyłącznie w celu realizacji usługi.

Audyt seo – jest to analiza strony internetowej pod kątem zawartości na niej słów i fraz kluczowych, czyli tych, które są najczęściej używane przez Internautów celem odnalezienia informacji na dany temat, towaru lub usługi. Spore znaczenie ma również architektura tekstów, które znajdują się na danej stronie oraz ich atrakcyjność zarówno dla człowieka, jak i robota Google. Ponadto, znać musimy również zasady, którymi kierowała się konkurencja przy tworzeniu swojej witryny. Tylko dzięki porównaniu Twojej witryny ze stroną konkurencji, wiemy „na czym stoimy” i nad czym trzeba będzie popracować, by osiągnąć efekt. Dzięki audytowi jesteśmy w stanie stworzyć strategię działania. 

Audyt Seo pozwala sprawdzić, czy działania, które zostały już wdrożone, przynoszą pozytywny skutek i pomoże dowiedzieć się dlaczego Twoja strona www straciła widoczność.

Każdorazowo przeprowadzony audyt SEO skutkuje wytworzeniem raportu, na podstawie którego, będziemy tworzyć plan dalszego postępowania.

Seo konsultacje to czynności które dają ogromną szansę rozwojową, pozwalają usunąć przeszkody, które uniemożliwiają Ci osiągnięcie najwyższych pozycji w Google. Pamiętaj, że dla naszych fachowców, nie ma rzeczy niemożliwych! Konsulting Seo to także opieka nad wszystkimi czynnościami związanymi z optymalizacją oraz sprawdzaniem jakości wprowadzanych modyfikacji na stronie. Nie wyobrażamy sobie, by wprowadzone przez nas zmiany nie podlegały żadnej weryfikacji! Pamiętaj, że Twój sukces, jest również naszą wygraną! Konsultacje Seo sprawiają, że dostosowywanie parametrów strony do wymagań, jakie obecnie stawia nam Google, przebiega szybko i sprawnie. Ponieważ, technologia idzie do przodu, Google z roku na rok wymaga od nas co raz to więcej, a z miesiąca na miesiąc wprowadza nowe algorytmy. Co raz dłużej musimy pracować nad optymalizacją stron i wprowadzać unowocześnienia, by móc błyszczeć na marketingowym rynku. 

W zakresie Seo konsultacji oferujemy Ci kompleksowe usługi w zakresie:

  • analizy procesów związanych ze zmianami Seo

  • zmian struktury bieżącego serwisu

  • wyboru firmy, która stworzy dla Ciebie teksty Seo

  • utworzenie działu zajmującego się tworzeniem Seo w Twojej firmie

Po więcej informacji zapraszamy na stronę https://www.seomanagment.com

Opieka nad optymalizacją strony – obecne na stronie treści mają ogromne znaczenie dla jej optymalizacji. Okazuje się, że spore korzyści przynosi umieszczanie na stronie słów o niskiej konkurencyjności. Im bardziej oryginalna treść, tym lepiej! Oznacza to, że dobrze jest korzystać ze źródeł obcojęzycznych i wprowadzać nowe zwroty do swojego tekstu. Nie możemy jednak, zapominać o i tym, że istnieją słowa kluczowe, pod które powinniśmy promować swoją stronę www. Bywa, że konkurencyjna firma wykonała już kawałek swojej roboty i zoptymalizowała swoją witrynę pod kątem fraz kluczowych w ten sposób, że ciężko jest osiągnąć wyższy wynik. My jednak, nigdy się nie poddajemy! W takiej sytuacji tworzymy dodatkowe hasła, które klient łatwo zapamięta i z całą pewnością, w najbliższym czasie wstuka je w Internet, celem znalezienia takiej działalności jak Twoja! Tym samym, Twoja firma dostaje nową szansę odkrycia!

Dobra optymalizacja strony polega na prowadzeniu odpowiednich czynności zarówno bezpośrednio na stronie, jak i poza nią. Działalność on-page, czyli na stronie, oznacza pracę nad jakością tekstów, gdzie należy zwrócić uwagę na umieszczanie fraz kluczowych w tekście, oczywiście, z odpowiednim zagęszczeniem. Przydatne jest korzystanie z nagłówków H1 i H2, tworzenie description i metadescription, a także optymalizacja indeksacji i jej udostępnienie dla robotów Google, wprowadzanie atrakcyjnych grafik i optymalizacji dla ładowania strony. Co ważne, strona www powinna również sprawnie działać na urządzeniach mobilnych typu smartfon czy tablet. Oznacza to, że konieczne jest szybkie ładowanie, łatwe ładowanie grafiki i dopasowywanie okna strony do rozmiaru wyświetlacza. Przydatne w zakresie tej działalności okazują się być narzędzia Google.

Działania off-page odnoszą się do działalności poza stroną www, czyli wprowadzanie backlinków, które przekierują interesanta do Twojego serwisu. Ważne, by linki do Twojej strony www znajdowały się również w innych, wartościowych serwisach, powiązanych w jakiś sposób z Twoją działalnością. 

Dla optymalizacji strony liczy się również to, by społeczeństwo o Tobie pamiętało. Za każdym razem, gdy ktoś o Tobie wspomni w komentarzu czy poście, albo wklei link do Twojej strony, Ty zyskujesz punkt dla siebie. Google docenia taką działalność i nagradza ją wysokimi pozycjami wśród wyników wyszukiwania. Mimo, iż czasem musisz poczekać, naprawdę warto, bo wyniki są świetne!

Link building – ta opcja oznacza, że na poszczególnych stronach internetowych będą pojawiały się linki, przekierowujące do Twojego serwisu. Wiedz, że użytkownicy Google pomagają w link buildingu, bardzo często robią to całkowicie bezinteresownie. Wystarczy, że będą zadowoleni ze świadczonych im usług. Dla Google liczy się każdy link, działający jak głos oddany na Twoją osobę.

Cykliczna ewaluacja celów – jest to proces polegający na weryfikacji celów. Naszym zadaniem jest w tym zakresie sprawdzenie, czy uprzednio ustalona strategia została zrealizowana i czy faktycznie przyniosła zamierzone efekty. Jeśli nie, prace nad celami i metodami ich realizacji trwają nadal. Ewaluacja pozwala nam śledzić wszystkie zmiany, jakich dokonano w serwisie i oceniać postęp w zakresie zwiększenia widoczności strony.

Co to jest content marketing?

Zadaniem naszych specjalistów jest stworzenie kompleksu content marketingu połączonego z technical Seo i nowoczesnymi metodami link buildingu. Tylko połączenie powyższych elementów umożliwi kreację prawdziwie wartościowej strony www, która będzie miała znaczenie zarówno dla człowieka, jak i dla programu Google, który automatycznie ją wypromuje.

Content marketing opiera się na tworzeniu tekstów o dużej wartości merytorycznej, dostarczających mnóstwo przydatnych informacji, które wzbudzą w czytelniku zainteresowanie i sprawią, że nie opuści on szybko Twojej strony internetowej. Zadaniem content marketingu jest utrzymanie ścisłej grupy odbiorców – wiernych czytelników i potencjalnych klientów, którzy, niewykluczone, że będą podawać linki do Twojej strony na swoich profilach w portalach społecznościowych. Każde wspomnienie o Twojej firmie, każda wzmianka na temat Twojej działalności, ma ogromne znaczenie, jest jak głos oddany na Ciebie. Stąd, bardzo ważne jest, by wybudować pozytywną relację z klientem. 

W tym zakresie, aby dobrze zareklamować produkt lub usługę i jednocześnie stworzyć trwałą relację z potencjalnym klientem, należy skupić się na faktycznych zaletach towaru, przedstawić go w miarę możliwości w samych superlatywach i ostatecznie, przekonać interesanta, że tego produktu właśnie potrzebuje. Nasi specjaliści content marketingu, są profesjonalistami również z zakresu inicjowania sprzedaży, dyskutowania, zbijania obiekcji i domykania sprzedaży!

Fachowcy znają się na targetowaniu klientów, a psychologiczna ich analiza umożliwia podpięcie właściwego „lejka sprzedażowego”. Ta czynność polega na tym, by pogrupować klientów w zależności od wieku, płci, statusu związku czy zainteresowań, a potem, odpowiednio przedstawić im Twoją ofertę. Jak to działa? Wyobraź sobie, że próbujesz sprzedać tableta 19-letniej Kasi i 70-letniej Pani Marysi. Oczywiście, od razu nasuwa się pytanie, „jak?” O ile 19-latka z chęcią przyjmie nowoczesną zabawkę, wystarczy jej jedynie podsunąć pomysł szalonych zdjęć i możliwości kontaktowania się ze znajomymi przez messengera, słuchania muzyki, ściągania ulubionych piosenek i oglądania seriali, o tyle, Pani Maria będzie miała wątpliwości. Jeśli, jednak, dopniemy do niej „lejek sprzedażowy” bazujący na bliskich kontaktach z rodziną, przypomnieniach o zapłacie rachunków i możliwościach dokonywania szybkich, nieskomplikowanych przelewów, coś może z tego być… Grunt w tym, by argumenty sprzedażowe dopasowane były do osób indywidualnych, a nie do wszystkich ludzi masowo.

Technical Seo to czynności odpowiadające za poprawne działanie kodów i indeksowanie Twojej strony. Do tworzenia technical seo należą wyspecjalizowane narzędzia Google.

Link building to umieszczanie linków do Twojej strony w innych serwisach, które cieszą się renomą wśród klientów. Dobre linkowanie umożliwia zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej.

Architektura informacji -co to jest i jak działa?

Planowanie architektury informacji ma bezpośredni związek z tym, w odpowiedzi na jakie pytania / słowa kluczowe pragniemy, by wyświetliła się strona. Każdy temat ma swojego przedstawiciela – frazę lub słowo kluczowe. Każdy z takowych tematów powinien znajdować się na innej podstronie. Uważa się, że najlepiej jest stworzyć jedną, a dobrą jakościowo podstronę, niż kilka, które reprezentują tą samą frazę kluczową. Dobrze jest, by każda podstrona miała wewnętrzne podlinkowanie (chodzi o to, by dało się na niej doklikać). Każda strona musi mieć własną, oryginalną treść, najlepiej taką, która zawiera wyrazy obce i mało popularne, a między nimi znajdują się frazy kluczowe

Kampanie AdWords – jedna z najskuteczniejszych form reklamy

Najlepszą metodą reklamy w Google są kampanie AdWords, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania, od razu po wpisaniu słów lub fraz kluczowych. Najczęściej widnieją w czterech pierwszych pozycjach od góry i określane są mianem „reklama”. Faktem jest, że znaczna część społeczeńśtwa nie odróżnia ich od naturalnie występujących w Google wyników. Wystarczy, że użytkownik kliknie na link, a od razu jest przekierowywany na stronę internetową zajmującą się propagowaniem danych towarów czy usług.

Niesamowitą zaletą tworzenia tych tzw. „linków sponsorowanych” jest to, że można zaprojektować reklamę, opierającej się na dowolnej ilości słów / fraz kluczowych. Moźna też sprawdzać na bieżąco jakie słowa kluczowe najlepiej pomogą w osiągnięciu pożądanych celów biznesowych.

Co lepsze AdWords czy pozycjonowanie?

Ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Jeśli, stawiasz wyłącznie na widoczność strony, to faktycznie Google AdWords nie ma sobie równych. W zasadzie już po kilku minutach od momentu zlecenia, Twoje reklamy będą wyświetlać się w szczytowych partiach Google wśród wyników. Pozycjonowanie stron internetowych jest natomiast, bardzo pracochłonną czynnością. Wymaga zaangażowania, poświęcenia, czasu, a na pierwsze rezultaty trzeba poczekać – kilka miesięcy, albo i pół roku. Ponieważ algorytmy Google zmieniają się bardzo często, ciężko jest zagwarantować, że satysfakcjonujący wynik pojawi się szybko. Google po prostu nie cierpi, kiedy ktoś modyfikuje stronę www w taki sposób, by wpłynąć na wyniki wyszukiwania, dlatego dość często zmienia algorytmy. Stąd, ciężko o to, by cokolwiek zagwarantować.

Jeśli natomiast, chodzi o trwałość efektów, z całą pewnością pozycjonowanie jest bezkonkurencyjne. W przypadku reklam AdWords, wystarczy, że skończy się Twój budżet, a Twoje reklamy natychmiast przestaną być wyświetlane. Tym samym, Twoja firma bardzo szybko zniknie! Pozycjonowanie, jest natomiast trwałą czynnością. Jeśli, zrezygnujesz z agencji SEO, usługi przestaną być świadczone, ale pozycja strony internetowej utrzyma się jeszcze przez pewien czas. 

Google AdWords jest niezwykle elastyczną formą reklamy. W każdej chwili można dowolnie modyfikować frazy kluczowe. W przypadku pozycjonowania brak jest tej elastyczności. Za każdym razem, gdy chcesz zmienić jakieś słowo kluczowe lub frazę musisz dokonać licznych rewolucji na swojej stronie internetowej. 

W jaki sposób świadczymy nasze usługi?

Świadczenie usług odbywa się na zasadzie abonamentu – umowy zawartej na czas nieokreślony. Umowa jest jasna i czytelna, pozbawiona „kruczków”.

 


POWIĄZANE ARTYKUŁY