Opluwanie na zamówienie

17

Związkowcy z KGHM przeciwstawili się czarnej propagandzie, o której pisaliśmy m.in. w minionym tygodniu. Szefowie organizacji pracowniczych mają dość nagonki i wysłali w tej sprawie specjalne oświadczenie do władz spółki i ministerstwa skarbu.

 

Przyczyny, dla których regularnie są dyskredytowani w oczach opinii publicznej, są od dawna znane. Ale nie to najbardziej zaniepokoiło zaprawionych w takich bojach związkowców.

Teraz oficjalnie proszą o potwierdzenie informacji, że w ostatnich tygodniach spółka zawarła kosztowny kontrakt ze znaną warszawską firmą, specjalizującą się w „opluwaniu na zamówienie”, czyli tzw. czarnym public relations. – Czy ostatnie medialne antyzwiązkowe „sensacje” nie są pierwszym efektem tej wspaniałej współpracy – dopytują.

Związkowcy chcą wiedzieć, jaki jest zakres obowiązków tych specjalistów i jakie kwoty pieniędzy wypracowanych przez załogę, zarząd KGHM wydaje na opluwanie pracowników, których reprezentują związki zawodowe.

Pełna treść oświadczenia w załącznikach.


POWIĄZANE ARTYKUŁY