Dzięki nowoczesnemu terminalowi, prawie 2000 miejsc parkingowych oraz uprzejmej i sprawnej obsłudze wrocławskie lotnisko znajduje się w gronie faworytów prestiżowego plebiscytu portalu Pasażer.com. Zgadzasz się? Zagłosuj.
Przyjęło się klasyfikować i oceniać głównie linie lotnicze, ale dzięki niecodziennej inicjatywie portalu Pasażer.com poznamy polskie lotnisko, na którym podróżni mogą poczuć się, jak w domu. W pierwszej edycji plebiscytu „Lotnisko Przyjazne Pasażerowi” zwyciężył port w Katowicach, minimalnie pokonując Warszawę, Kraków i Poznań.
Od tamtego czasu jednak wiele się zmieniło. W stolicy Dolnego Śląska powstał nowy terminal. Ma siedziska jak w Paryżu, system odprawy bagażowej, jak w Londynie, a rękawy lotnicze identyczne, jak te na lotnisku w Kopenhadze.
– W tym plebiscycie każdy z naszych pasażerów może wcielić się w rolę „tajemniczego pasażera” i wedle uznania ocenić port. Mimo że konkurencja jest spora – w zabawie biorą udział wszystkie polskie lotniska – nie obawiamy się oceny. Dysponujemy nowoczesną infrastrukturą, która gwarantuje obsługę na europejskim poziomie – mówi Monika Półtorzycka-Jon, manager ds. marketingu i PR Portu Lotniczego Wrocław.
Głos w plebiscycie na wrocławskie lotnisko można oddać pod adresem: http://konkurs.pasazer.com/plebiscyt-lotnisko-przyjazne-pasazerowi/