Lubińskie Starostwo Powiatowe przywraca działanie Biura Komunikacji na starych zasadach. Od poniedziałku, 2 listopada, nie trzeba się już będzie umawiać telefonicznie na wizytę.
Zmiany w funkcjonowaniu kilku wydziałów – w tym właśnie Biura Komunikacji – wprowadzono w ostatni poniedziałek, 26 października, ze względu na pandemię koronawirusa i wzrost zachorowań w całym kraju.
Po tygodniu powiat zdecydował się przywrócić w Biurze Komunikacji poprzednie zasady.
Nie mniej jednak, z uwagi na obecne braki kadrowe, prosimy naszych mieszkańców o wyrozumiałość i cierpliwość, ponieważ czas oczekiwania na załatwienie sprawy może się znacznie wydłużyć, a w związku z tym ilość obsłużonych klientów może być ograniczona.
Z uwagi na powyższe, mając na uwadze nasze wspólne bezpieczeństwo, bardzo prosimy wszystkich klientów o zachowanie wszelkich zasad bezpieczeństwa i dystansu społecznego w oczekiwaniu na załatwienie swojej sprawy
– informuje Starostwo Powiatowe w Lubinie.
Jednak choć do Biura Komunikacji nie trzeba się już umawiać telefonicznie, to Departament Architektury, Nieruchomości i Rozwoju, Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności, Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów, punkt nieodpłatnej pomocy prawnej oraz Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej nadal obsługują interesantów wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się.
Numery telefonów można znaleźć na stronie: https://powiat-lubin.bip.gov.pl/kontakt/kontakt.html
Kasa starostwa jest nieczynna. Płacić można jedynie kartą w poszczególnych wydziałach.
Pracownicy starostwa zachęcają również, by – jeśli nie musimy stawić się osobiście – załatwiać swoje sprawy drogą korespondencyjną lub poprzez ePUAP.
Adres: Starostwo Powiatowe w Lubinie, ul. Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, e-mail: starostwo@powiat-lubin.pl.