Nabór wniosków o usuwanie azbestu

31

Do 6 lutego wrocławski oddział Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej będzie przyjmował wnioski o usuwanie wyrobów zawierających azbest.

Dofinansowanie będzie pokrywać koszt demontażu, zebrania, transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest. Warunkiem jego uzyskania jest złożenie wniosku o wykonanie tych usług. Fundusz pokryje 85% kosztów związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, natomiast pozostałe 15% kosztów w przypadku osób fizycznych zostanie sfinansowane z budżetu gminy. Przedsiębiorcy będą zobowiązani do pokrycia tej różnicy z własnych środków.

Wsparcie finansowe mogą uzyskać mieszkańcy i firmy z terenu gmin, które zinwentaryzowały obiekty, w których znajdują się szkodliwe dla zdrowia materiały i posiadają aktualny program ich usuwania, zatwierdzony przez radę gminy. Szczegółowe informacje na ten temat można uzyskać w referatach odpowiedzialnych za ochronę środowiska poszczególnych urzędów gmin z terenu powiatu lubińskiego.


POWIĄZANE ARTYKUŁY