Na załatwienie sprawy w banku czekają godzinami

6511

– Jestem piąta w kolejce, a czekam już dwie godziny. Tak jest niemal za każdym razem – skarży się nam jedna z klientek lubińskiego oddziału banku BNP Paribas Bank. Kobieta twierdzi, że długi czas oczekiwania na załatwienie sprawy to jedno, a nieuprzejme traktowanie przez personel placówki to drugie. O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy rzecznika prasowego banku.

Zdaniem klientów banku, zwłaszcza tych starszych, długie kolejki to norma. Twierdzą, że zjawisko to nasiliło się szczególnie po przeniesieniu oddziału w Lubinie z ulicy Tysiąclecia na ulicę Bema.

– Nie pamiętam, żeby udało mi się kiedyś załatwić sprawę na szybko, tak z marszu. Praktycznie przy każdej wizycie w banku trzeba długo czekać na obsłużenie – mówi jeden z naszych Czytelników, mieszkaniec Lubina. – Kilka osób może przebywać wewnątrz, a pozostali muszą stać na mrozie poza budynkiem. Czasem nawet po kilka godzin. W większości są to starsze osoby – dodaje.

Najgorzej ma być w dniach, kiedy ludzie otrzymują wypłaty czy emerytury na konto. Wtedy kolejki są ponoć największe. Mieszkańcy zapewniają, że już nie raz zgłaszali problem pracownikom placówki, ale to niewiele dawało. – Każą czekać i tyle. Są przy tym bardzo opryskliwi i niemili dla nas. Nawet nie chcą nas słuchać – podkreśla Czytelnik.

O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy rzecznika prasowego banku. Zapytaliśmy również, czy zamierzają wprowadzić jakieś zmiany w tym zakresie.

W oddziale Banku BNP Paribas przy ul. Bema w Lubinie, podobnie jak w pozostałych placówkach, obowiązuje specjalnie dopasowany model obsługi Klientów do warunków pandemicznych. Doradcy prowadzą obsługę Klientów, podczas gdy pozostali Klienci proszeni są o oczekiwanie w strefie 24 lub poza placówką. Bezpieczeństwo zarówno naszych Klientów, jak i pracowników banku jest dla nas priorytetem. Na wydłużenie oczekiwania na obsługę w ostatnim czasie wpłynęła także czasowa niedyspozycja chorobowa części składu personalnego pracowników.

Nasi Klienci mogą umówić się na spotkanie z doradcą na konkretną godzinę przez aplikację Booksy oraz przez stronę banku. Rozwiązanie to pomaga uniknąć kolejek i od wprowadzenia w 2020 roku cieszy się rosnącym zainteresowaniem Klientów. Wiele dyspozycji można także wykonać za pomocą infolinii, dostępnej dla naszych Klientów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zachęcamy również, szczególnie w czasie pandemii, do korzystania z nowoczesnych i jednocześnie prostych w obsłudze rozwiązań zdalnych. Oferujemy m.in. nowoczesną aplikację GOmobile, która pozwala na bankowanie z poziomu smartfona, a nawet umożliwia otwarcie konta w banku bez potrzeby podpisywania dokumentów i wizyty w oddziale. Klienci mogą też korzystać z wygodnej bankowości internetowej GOnline. Zapraszamy także do korzystania z bankomatów oraz nowoczesnych wpłatomatów. Nasi pracownicy zarówno w oddziale, jak i na infolinii zawsze służą pomocą.

– czytamy w mailowej odpowiedzi udzielonej przez Biuro Prasowe Banku BNP Paribas.


POWIĄZANE ARTYKUŁY