
Podczas spotkania mieszkańcy poznają wyniki analizy słabych i mocnych stron gminy oraz szanse i zagrożenia związane z możliwościami promocji wybranych obszarów działalności ich gminy. Będą mogli również ocenić wstępne propozycje sposobów promocji gminy oraz projekt gminnego logotypu.
– Przedyskutujemy również z mieszkańcami atrybuty marki gminy Rudna oraz proponowaną przez nas misję i wizję tej marki. Pozwoli nam to na dokładne przygotowanie propozycji i kierunków promocji gminy, podkreślających jej najważniejsze cechy – wyjaśnia Artur Kotliński z Instytutu Badawczego IPC, który przygotowuje strategię.
Wójt gminy Rudna, Władysław Bigus nie ukrywa, że zależy mu na tym, by w warsztatach wzięło udział jak najwięcej osób: – To my mieszkańcy najlepiej znamy naszą gminę i jej potrzeby. To od nas zależy jej przyszłość i rozwój. Rudna to dobre miejsce do życia, ze wspaniałymi, pełnymi pomysłów i otwartymi ludźmi. Warto nas pokazać i nasze możliwości, dlatego przygotowujemy strategię promocji.
Warsztaty odbędą się 30 listopada w godzinach od 10 do 13 w Centrum Kultury w Rudnej.