Miejsca Obsługi Klienta nie przyjmują interesantów

612

Należąca do GK PGNiG Polska Spółka Gazownictwa – Narodowy Operator Systemu Dystrybucji Gazu Ziemnego poinformowała, że dokłada wszelkich starań, by w związku z epidemią koronawirusa dostawy gazu do ponad 7 milionów odbiorców w całym kraju nie były zagrożone i odbywały się w sposób ciągły i bezpieczny. Miejsca Obsługi Klienta do odwołania nie będą przyjmować bezpośrednio interesantów, jednak klienci mogą składać dokumenty w specjalnych skrzynkach podawczych.

Fot. Pixabay

Zarząd Polskiej Spółki Gazownictwa podejmuje niezbędne działania, mające na celu zapewnienie ponad 11 tysiącom pracowników PSG bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości działalności spółki. Bezpieczeństwo pracowników jest gwarancją zachowania stabilności dostaw gazu do odbiorców, dlatego spółka ograniczyła funkcjonowanie Miejsc Obsługi Klienta i wstęp do budynków gazowni i placówek gazowniczych.

Miejsce Obsługi Klienta w Lubinie przy ulicy Odrodzenia 6, podlegające Oddziałowi Zakładowi Gazowniczemu we Wrocławiu, nie będzie przyjmować bezpośrednio interesantów, jednak zapewnia klientom możliwość składania dokumentów w specjalnych skrzynkach podawczych umieszczonych przed lokalem. Z MOK w Lubinie można się również skontaktować telefonicznie: 71 364 94 96, 71 364 94 95, 71 364 94 91.

Podobne obostrzenia zastosowano również w pozostałych oddziałach spółki.

Firma zachęca klientów do kontaktu telefonicznego (32 772 36 27 infolinia) lub też poprzez naszą stronę internetową (www.psgaz.pl).

PSG zapewniła ciągłość dyżurów we wszystkich kluczowych jednostkach, m.in. w Centralnej Dyspozycja Gazu i Pogotowiu Gazowym. Specjalnie powołany zespół na bieżąco monitoruje i wdraża kolejne procedury w celu zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego Polski.

Polska Spółka Gazownictwa jest największym w Europie operatorem systemu dystrybucyjnego gazu. Każdego roku dostarcza mieszkańcom Polski niemal 12 miliardów metrów sześciennych gazu ziemnego.

Informacja prasowa


POWIĄZANE ARTYKUŁY