Lubiński urząd skarbowy testuje nową infolinię

1189

Lubiński Urząd Skarbowy został objęty pilotażem nowej infolinii – wspólnej dla wszystkich dolnośląskich placówek administracji skarbowej. Testy potrwają do 29 marca.

Fot. Karolina Grabowska/Pexels

Dolnośląska infolinia Krajowej Administracji Skarbowej działa pod numerem 22 460 59 93. Przez najbliższe trzy miesiące zamiast połączenia się z centralą lokalnego urzędu interesanci automatycznie trafią pod nowy numer.

– Przetestujemy dwa typu połączeń: standardowe oraz z potwierdzeniem tożsamości. Jeśli dzwoniący potwierdzi swoją tożsamość telePINem, konsultanci z urzędów skarbowych będą mogli udzielić mu bardziej spersonalizowanej informacji – informuje Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek,

rzeczniczka prasowa Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu. – To kolejny krok w dążeniu administracji skarbowej do doskonalenia obsługi i zapewnienia wyższej jakości usług – zapewnia.

Uzyskanie telePIN-u do potwierdzania tożsamości w kontaktach z KAS jest możliwe w serwisie e-Urząd Skarbowy (dostępnym TUTAJ). Obywatele, którzy takiego kodu jeszcze nie mają, na nowej infolinii uzyskają jedynie ogólną informację podatkowo-celną lub będą mogli zarezerwować termin wizyty w swoim urzędzie skarbowym.

Posiadacze telePIN-u załatwią więcej: otrzymają także informacje w swoich indywidualnych sprawach i będą mogli porozmawiać o swoich rozliczeniach z fiskusem.

– Test nowego modelu komunikacji telefonicznej ma za zadanie dostarczyć KAS informacji o potrzebach klientów oraz o najlepszych możliwych rozwiązaniach, które administracja skarbowa może wprowadzić w przyszłości w zakresie obsługi telefonicznej – dodaje rzeczniczka wrocławskiej Izby Skarbowej.

Koszt połączenia z infolinią jest taki sam jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

Identyczny pilotaż KAS przeprowadzi na terenie województwa opolskiego i łódzkiego.


POWIĄZANE ARTYKUŁY