KRAJ. Adept aktorstwa, lubinianin Krystian Kukułka debiutuje właśnie w serialu reklamowym. To zupełna nowość na polskim rynku, który nigdy dotąd nie zdecydował się na przeprowadzenie podobnej kampanii promocyjnej.
Serial został zrealizowany na zlecenie operatora telefonii komórkowej i adresowany jest przede wszystkim do klientów biznesowych. Scenariusz wzorowany jest na kultowym tasiemcu amerykańskiej produkcji pt. „Dynastia”.
Lubinianin występuje w roli Maksa – najmłodszego syna głównego bohatera, którego pierwowzorem jest sławetny Blake Carrington. Reklamówka, to parodia oper mydlanych, cieszących się ogromną popularnością w latach 80-tych ubiegłego wieku.
– Nakręconych zostało pięć pilotażowych odcinków – zdradza ubiegłoroczny absolwent Liceum Salezjańskiego w Lubinie, który nie kryje zadowolenia z podpisania kontraktu z firmą producencką. – Ta praca pozwoli mi odciążyć budżet rodziców, których drogo kosztuje moja edukacja – przyznaje z rozbrajającą szczerością.
Krystianowi Kukułce udało się za pierwszym podejściem zdać na studia aktorskie we Wrocławiu. Jego talent błyskawicznie dostrzegli producenci filmowi, którzy już na początku edukacji lubinianina zaczęli go angażować w reklamowe projekty.
W najbliższy poniedziałek Krystian wyjeżdża do Warszawy na plan zdjęciowy. Nie może jednak zdradzić, w jakim dokładnie celu. Obowiązują go tajemnice handlowe. Wiadomo jednak, że bardzo się cieszy z możliwości pracy na planie z reżyserem Wojciechem Smarzowskim, autorem obsypanego nagrodami „Wesela” i „Domu Złego” oraz współtwórcy „BrzydUli”.
Reklamówkę „Moda na biznes” prezentują już popularne stacje telewizyjne. Zwiastun serialu promocyjnego można obejrzeć także w internecie.
Zobacz: http://www.youtube.com/watch?v=h2nB8cs1L74
Więcej: /aktualnosci,13386,lubinianin_na_szklanym_ekranie.html