Lubin znalazł się w kampanii promocyjnej Ekstraklasy. W spotach filmowych pokazano nie tylko tutejszy stadion, ale i miejsca charakterystyczne dla miasta. Filmiki można obejrzeć na YouTube. Będą również wyświetlane między innymi przed meczami Ekstraklasy w telewizji.
– Pierwszy raz w historii pokazujemy jak silna jest więź między miastem i piłką nożną – piszą w komunikacje prasowym przedstawiciele Ekstraklasy.
– Od ponad pół roku, czyli od początku mojej kadencji, mocno podkreślam, że misją Ekstraklasy jest integracja środowiska lokalnego wokół klubu piłkarskiego – mówi Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasy SA. – Chodzi o wspólnotę celu kibiców, samorządu, biznesu i samego klubu, bo tylko na takiej podstawie można budować sukces sportowy. W rozmowach z przedstawicielami samorządów słyszymy, że gra w Ekstraklasie to powód do dumy. Postanowiliśmy pokazać, jak ważnym wydarzeniem dla każdej miejscowości i jej mieszkańców jest mecz Ekstraklasy. To moment, w którym stadion i miasto to jedność – dodaje Dariusz Marzec.
W sumie powstało 16 spotów. Jeden z nich w całości poświęcony jest Lubinowi.
– Jest to unikalny projekt w skali naszego rynku. Ze względu na tak szeroką obecność rozgrywek Ekstraklasy na przygotowanie 16 spotów złożyło się 14 tysięcy przejechanych kilometrów w ciągu 63 dni zdjęciowych – mówi Marcin Serafin, dyrektor operacyjny Ekstraklasa Live Park, producenta sygnału telewizyjnego, który przygotował dedykowane spoty promocyjne. – Dla osiągnięcia jak najlepszego efektu, szczególnie przy trudniej dostępnych obiektach, używaliśmy dronów, łącznie przez blisko 40 godzin – tłumaczy Serafin.
Filmik poświęcony Lubinowi można znaleźć tutaj: https://youtu.be/V_1H9oeXbKI