Lans przed Euro – tajemnicza promocja

34

REGION. „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” – tak nazwano 45-sekundowy spot promujący nasz region. Od czwartku, 1 marca, będzie go można obejrzeć w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych prestiżowych kanałach zagranicznych, jak BBC, National Geographic czy Discovery Channel. Reklamówka, to początek przygotowanej przez urząd marszałkowski kampanii promocyjnej województwa.

W filmie pojawia się kilka charakterystycznych punktów: sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, Osówka, zamek Książ i Ostrów Tumski.

– To miejsca z pozoru całkowicie różne. Mają jednak jedną wspólną cechę: każde z nich jest na swój sposób tajemnicze. Wokół tajemniczości właśnie zbudowano kampanię promocyjną „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”. Jej celem jest budowanie rozpoznawalności i identyfikacji marki Dolnego Śląska jako województwa atrakcyjnego turystycznie, o niezwykłej i nie do końca odkrytej historii – zdradzają pracownicy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.

Przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej film promocyjny ma być też pokazywany w kinach w Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Również w największych polskich miastach zainaugurowana zostanie kampania billboardowa, spot pojawi się na głównych stronach największych polskich portali, a także na wybranych portalach turystycznych w Czechach, Niemczech, na Słowacji i we Włoszech.

Dodajmy, że reżyserem spotu jest Sambor Wilk, autor kampanii województwa świętokrzyskiego – „Świętokrzyskie czaruje”. Łącznie film reklamowy emitowany będzie 97 razy dziennie (w sumie prawie 8,7 tys. emisji). Koszt kampanii przekroczy 9 mln zł. Stanowi ona pierwszą część strategii wizerunkowej województwa przewidzianej na lata 2011-2013.

Film można obejrzeć tutaj: www.youtube.com/watch?v=xZ5ZmI5wB0w


POWIĄZANE ARTYKUŁY