Kupuj bez ryzyka

28

Nowa kampania edukacyjna Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Wybuchająca zapalniczka, grzechotka, z której groszki wpadają wprost do malutkiej buzi dziecka, niebezpieczny samochód – niestety, my konsumenci nie możemy się czuć całkiem bezpieczni mimo że bezpieczeństwo gwarantują nam przepisy i instytucje państwowe.

 

„Kupuj bez ryzyka” to kampania edukacyjna na temat bezpieczeństwa produktów, która prowadzona jest od dnia 1 października do dnia 31 grudnia 2011 r. przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich na stronie www.bezryzyka.skp.pl.

W czasie trwania kampanii konsumenci mogą zapoznać się między innymi z aktualnymi informacjami o niebezpiecznych produktach, przepisami prawnymi, artykułami, które przybliżają tematykę bezpieczeństwa produktów. Można też będzie wziąć udział w konkursie z nagrodami. Po niebezpiecznych konsumenckich meandrach oprowadzi czytelników bohaterka naszych opowieści – sympatyczna babcia Stasia.

Jej przygody, opisane w dziesięciu odcinkach, pojawią się na stronie w średnio cotygodniowych odstępach czasu. – Mamy nadzieję, że kampania „Kupuj bez ryzyka” przyczyni się do podniesienia świadomości polskich konsumentów i zwiększenia ich bezpieczeństwa. Zapraszam także na stronę Stowarzyszenia na facebook.com/konsumenci, co umożliwi łatwiejsze otrzymywanie aktualnych informacji o artykułach i konkursach organizowanych w ramach kampanii” – mówi Grażyna Rokicka, prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Zadanie finansowane jest ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.


POWIĄZANE ARTYKUŁY