Konkurs na nowy przewodnik turystyczny

15

„Razem odkryjmy Dolny Śląsk” – to hasło nowej kampanii billboardowej promującej region. 90 nośników pojawi się w największych miastach województwa, w tym m.in. we Wrocławiu, Jeleniej Górze, Legnicy, Wałbrzychu i Zgorzelcu. Do zwiedzania regionu zaprasza marszałek Rafał Jurkowlaniec.

Gospodarz województwa zachęca też do udziału w konkursie na najciekawsze miejsca w regionie. Góry? Trasy rowerowe? Stawy a może zabytkowe pałace? Wystarczy napisać własną kartę wyjątkowego przewodnika turystycznego po Dolnym Śląsku.

– Wspólnie wybierzemy miejsca cieszące się wśród Was największą popularnością. Jesienią podsumujemy naszą akcję, a autorzy zwycięskich propozycji otrzymają nagrody i dołączą do grona twórców naszego przewodnika. Na podstawie głosowania powstanie unikalny przewodnik autorstwa internautów, wydany przez samorząd województwa – informuje biuro prasowe marszałka.

W lipcu – na stronie www.dolnyslask.pl będzie można zgłaszać propozycje miejsc wartych odwiedzenia. W ciągu najbliższych dni na urzędowej stronie powstanie specjalna strefa, poświęcona konkursowi. Akcja wspierana będzie przez uaktualnioną wersję aplikacji na urządzenia mobilne – Dolny Śląsk Guide. Mogą z niej korzystać posiadacze telefonów z systemami operacyjnymi Android oraz iOS (iPhone), a także użytkownicy tabletów iPad. Program można pobrać bezpłatnie ze strony www.dolnyslaskguide.com. Konkurs potrwa do końca sierpnia.

Kampanie „Tajemniczy Dolny Śląsk – Nie do opowiedzenia do zobaczenia” oraz „Dolny Śląsk – dotknij tajemnicy” w 70 proc. finansowane były z budżetu UE, a ich łączny koszt wyniósł ponad 16,5 mln zł. Billboardowa kampania „Razem odkryjmy Dolny Śląsk” kosztuje 70 tys. zł.


POWIĄZANE ARTYKUŁY