LUBIN. Trzy billboardy przy ulicy Hutniczej, które zapisały się już w historii Lubina jako narzędzie promocji poprzednich władz powiatu, właśnie znalazły nowych nabywców. Za łączną kwotę 7,5 tys. zł starostwo sprzedało je dwóm lubińskim przedsiębiorcom.
Na billboardach lansowała się poprzednia starosta Małgorzata Drygas-Majka oraz wicestarosta Mirosław Gojdź. W ten sposób informowali mieszkańców, że to im zawdzięczają remont ulicy Hutniczej. Nowe władze nośników nie potrzebowały i poprzez Zarząd Dróg Powiatowych – wystawiły je na sprzedaż.
Podczas licytacji za trzy tablice reklamowe uzyskano łączną kwotę 7,5 tys. zł, czyli o 1,1 tys. zł więcej, niż zakładano. – Kupili je przedsiębiorcy z Lubina. Dwa – spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a trzeci – prywatny przedsiębiorca. W czwartek pospisujemy ostateczną umowę – tłumaczy Alfred Pilch z Zarządu Dróg Powiatowych.
Nośniki zostaną zdemontowane przez nowych nabywców. Takie było bowiem założenie powiatu.
Więcej: www.lubin.pl/aktualnosci,14976,koniec_lansu_za_friko.html
www.lubin.pl/aktualnosci,15212,wkrotce_wybory_a_chetnych_brak.html