Od wczoraj, 2 maja, w dolnośląskich miastach zaczęły się pojawiać billboardy informacyjno-promocyjne Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Kampania zorganizowana przez Urząd Marszałkowski ma zaprezentować opinii publicznej Program Operacyjny Kapitał Ludzki, który będzie wdrażany do 2013 roku.
W ramach tej kampanii w dolnośląskich miastach pojawi się 120 billboardów. Kampania będzie prowadzona w dwóch etapach. Najpierw billboardy będą eksponowane od 2 do 15 maja i od 1 do 14 czerwca, a następnie w IV kwartale bieżącego roku.
Celem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki jest realizacja działań, które przyczynią się do wzrostu zatrudnienia, podniesienia poziomu wykształcenia, zmniejszenia obszarów wykluczenia społecznego, zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw oraz poprawy jakości i dostępności usług szkoleniowo-doradczych.
Kampania jest skierowana do potencjalnych projektodawców, np. władz samorządowych, instytucji rynku pracy, instytucji edukacyjnych, przedsiębiorców, organizacji pracowników i pracodawców, którzy będą mogli pozyskać fundusze i przeznaczyć je na realizacje projektów (np. szkolenia, kampanie informacyjno-promocyjne, doradztwo). Drugą grupą odbiorców są uczestnicy projektów, a więc mieszkańcy Dolnego Śląska, ze szczególnym uwzględnieniem osób bezrobotnych, podopiecznych ośrodków pomocy społecznej, mieszkańców obszarów wiejskich i młodzieży uczącej się.
MRT