Jesteś w sieci? Wpadnij do ZUS

19

Ruszyła telewizyjna kampania informacyjna Platformy Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Poprzez krótki przekaz „Jesteś w sieci? Wpadnij do ZUS”, zakład zachęca Polaków do odwiedzenia e-ZUS-u.

Kampania telewizyjna obejmuje pięć zabawnych spotów, które odnoszą się do aktywności Polaków w internecie w czasie wolnym. „Jeżeli wolne chwile spędzasz w internecie i zajmujesz się w nim mało pożytecznymi rzeczami, to wpadnij lepiej na www.zus.pl/ue/pue/pue.html i zobacz czy pracodawca odprowadza za ciebie składki, albo czy twoje dzieci są zgłoszone do ubezpieczenia zdrowotnego” – zachęca jedno z haseł kampanii informacyjnej Platformy Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Pieniądze na kampanię ZUS pozyskał z funduszy unijnych. To pierwsza telewizyjna kampania informacyjna, jaką prowadzi Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Nie jest to jednak kampania reklamowa ZUS, lecz Platformy Usług Elektronicznych, czyli e-urzędu, który zakład uruchomił w czerwcu 2012 r. za fundusze Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka ( www.pue.zus.pl ).


POWIĄZANE ARTYKUŁY