LUBIN. Rok 2010 był dla polskiej branży turystycznej czasem wielu wyzwań, związanych zarówno ze światową recesją, jak i kapryśną pogodą oraz ważnymi wydarzeniami w kraju. Dla hotelarsko-turystycznej spółki giełdowej Interferie był to mimo wszystko w miarę stabilny okres.
Firma zakończyła ubiegły rok zyskiem jednostkowym netto w wysokości 2 mln 412 tys. złotych i średnią frekwencją na poziomie ponad 63 proc., wyższą niż rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w roku 2010 zamknęły się w kwocie 39 mln 463 tys. złotych i były niższe w porównaniu do całego roku 2009 (wtedy wyniosły one 43 mln 41 tys. złotych).
Jest to głównie efekt prowadzonych inwestycji, które wiązały się m.in. z wyłączeniem na półtora miesiąca ośrodka „Chalkozyn” w Kołobrzegu i późniejszą zmianą usług medycznych świadczonych dla NFZ w „Argentycie”.