Do końca grudnia mieszkańcy mogą głosować na nowe logo gminy Rudna. Do wyboru są trzy propozycje wraz z przykładowym zastosowaniem na kubkach, plecakach i w korespondencji. Wybrana opcja będzie odtąd stosowana na wszystkich materiałach promocyjnych gminy.
Wybór strategii wizualnej, czyli m.in. logo gminy, to ostatni element przygotowywanej od miesięcy strategii promocji gminy Rudna. Latem przeprowadzono badania wśród mieszkańców, pytając ich o najważniejsze ich zdaniem kierunki promocji oraz obszary ważne dla rozwoju gminy. Jesienią przeprowadzono warsztaty marki z zaproszonymi radnymi, sołtysami, dyrektorami jednostek budżetowych gminy Rudna, przedstawicielami stowarzyszeń, szefowymi gminnych świetlic, nauczycielami, przedsiębiorcami i strażakami. Podczas kolejnych otwartych warsztatów dla wszystkich mieszkańców gminy, zostały zaprezentowane silne strony marki gminy Rudna, jej atrybuty i wartości, na których warto oprzeć kierunki promocji. Przedstawione zostały również filary marki i wynikające z nich propozycje logo.
– Podjęta teraz decyzja będzie miała długofalowe skutki, dlatego proszę, abyśmy wspólnie zastanowili się raz jeszcze, w jakim kierunku chcemy się rozwijać i jak chcemy, aby nas postrzegano. To decyzja ważna, dlatego proszę naszych mieszkańców, aby to oni podjęli decyzję – mówi Władysław Bigus, wójt gminy Rudna.
Link z propozycjami logo Gminy Rudna tutaj.