To propozycja dla najmłodszych – od najbliższego piątku, 29 maja, w lubińskim kinie Muza będzie można obejrzeć animację „Rechotek”. Ponadto nadal wyświetlane będą „Mad Max: Na drodze gniewu” i „Złota dama”.
„Rechotka” będzie można obejrzeć do 11 czerwca. „Mad Max: Na drodze gniewu” pokazywany będzie zarówno w wersji 2D, jak i 3D. Wyświetlany będzie, tak jak „Złota dama”, do 4 czerwca.
Natomiast w najbliższym DKF-ie, 6 czerwca, pokazany zostanie polski film „Onirica”.
Szczegółowy repertuar kina Muza można znaleźć na stronie www.ckmuza.eu
O filmach:
„Rechotek”
Pełna niezwykłych przygód i znakomitego humoru animowana opowieść o najbardziej kumatej żabce świata! Wielka podróż czasem zaczyna się od żabiego skoku. Rechotek jest żabą, która przeżywa kryzys tożsamości – nie lubi skakać i nie znosi niczego, co wiąże się z wodą. Wraz ze swoim najlepszym przyjacielem – latającą wiewiórką – wyrusza przez amazońską dżunglę w poszukiwaniu swego miejsca w życiu. Na swej drodze spotkają całą plejadę najbardziej barwnych zwierzątek, jakie można sobie wyobrazić. Kłopoty zaczną się, gdy Rechotek uwierzy, że jest zaklętym w żabę ludzkim księciem i za wszelką cenę postanowi znaleźć księżniczkę, która odczaruje go pocałunkiem. Tylko jak tu w dżungli znaleźć księżniczkę?
„Mad Max: Na drodze gniewu”
Prześladowany przez demony przeszłości Mad Max uważa, że najlepszym sposobem na przeżycie jest samotna wędrówka po świecie. Zostaje jednak wciągnięty do grupy uciekinierów przemierzających tereny spustoszone przez wojnę nuklearną (Wasteland) w pojeździe zwanym War Rig, prowadzonym przez Imperatorkę Furiosę. Uciekają z Cytadeli sterroryzowanej przez Immortana Joe’ego, któremu odebrano coś wyjątkowego. Rozwścieczony watażka zwołuje wszystkie swoje bandy i wytrwale ściga buntowników, podczas gdy na drogach toczy się wysokooktanowa wojna.
„Złota dama”
Maria Altmann (Helen Mirren) to pozornie skromna kobieta, której życiorys skrywa jednak wiele tajemnic. Losy jej zamożnej rodziny żyjącej w przedwojennym Wiedniu wiążą się bowiem z jedną z najbardziej zuchwałych grabieży w historii, dokonaną przez nazistowskie władze Austrii. Kilkadziesiąt lat później Maria wspierana przez młodego adwokata (Ryan Reynolds) rozpoczyna heroiczną walkę o rodzinną kolekcję. Jej częścią jest wart ponad 100 mln dolarów obraz Gustava Klimta „Złota Adela”. Dla Marii portret ciotki stanowi ważną rodzinną pamiątkę, lecz dla Austrii jest najcenniejszą narodową relikwią. Czy słynny obraz Klimta, zwany „austriacką Mona Lisą”, wróci do prawowitej właścicielki?