Etykieta przygotowana przez lubińską agencję reklamową Ultramaryna pojawi się na butelce „Zagłębianki” – poinformowali członkowie Stowarzyszenia Sympatyków Zagłębia Lubin. Jak przyznaje Paweł Kijowski, zgłoszeń było nadspodziewanie dużo.
– Otrzymaliśmy wiele projektów. Większość z nich była bardzo profesjonalna – mówi. – Chcemy wyróżnić także pracę Daniela Wajszczaka, która to wprawdzie nie spełniała kryteriów konkursowych, jednak wyróżniała się bardzo oryginalną kompozycją – podkreśla Kijowski.
Zwycięzca zdecydował, że nagrody główne, czyli koszulka z podpisami piłkarzy oraz karnet na przyszły sezon, przeznaczy na aukcję charytatywną organizowaną przez SSZL w najbliższym czasie.
Przypomnijmy, że jako pierwsze – związane z naszym regionem – w sklepach, a później także na stadionie, pojawiło się piwo „Zagłębiak”. Fanatycy z myślą o kibicach tworzą właśnie kolejny produkt. Do piwa już niedługo dołączy górska woda źródlana „Zagłębianka”.
1 miejsce – Ultramaryna
2 miejsce – Stefan Białosowski
3 miejsce – Pracownia Reklamy Nexart