„Dorzuć misie” na meczu Zagłębia

1876

Wystarczy kupić misia, zapakować go w foliowe opakowanie i rzucić na murawę, gdy tylko sędzia odgwiżdże zakończenie pierwszej połowy meczu – Zagłębie Lubin wraz z Fundacją STS zachęca kibiców do wzięcia udziału w akcji „Dorzuć misie”.

Akcja zaplanowana jest podczas niedzielnego (6 sierpnia) meczu Zagłębia Lubin z Lechem Poznań. Spotkanie rozpocznie się o godzinie 17.30.

– Gorąco zachęcamy naszych kibiców do przynoszenia na mecz pluszaków i rzucania nimi, gdy sędzia zakończy gwizdkiem pierwszą połowę spotkania – mówi Jolanta Jóźwiak, koordynator projektu z Zagłębia Lubin.

Fundacja STS za każdą maskotkę przekaże 5 zł na promowanie sportu wśród wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci oraz Domu Dziecka w Wilkowie im. Jana Wyżykowskiego (m.in. zakup sprzętu sportowego). Do obu organizacji trafią również misie rzucone na murawę. Oprócz tego, Fundacja STS ufunduje warsztaty z psychologiem sportowym dla wychowanków obu organizacji, w ramach których m.in. uzyskają wiedzę o tym, jak mądrze trenować i budować karierę sportową, by osiągać jak najlepsze rezultaty.

– Jako zaangażowany sponsor, dzięki takim właśnie akcjom, po raz kolejny wychodzimy poza ramy umowy sponsorskiej i angażujemy społeczność kibicowską klubu i regionu. Cel jest szczytny – pomagamy spełniać marzenia najmłodszych kibiców piłkarskich. Jako firma odpowiedzialna społecznie, chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie, a które wpisują się w realizowaną przez nas strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Liczymy na to, że kibice z Lubina nie zawiodą i przyniosą na niedzielny mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi na konto organizacji, dla których gramy w sobotnim meczu – komentuje Paweł Rabantek, dyrektor marketingu w STS.

Dodajmy, że akcja „Dorzuć misie” zostanie zainaugurowana w Lubinie. Później będzie kontynuowana w innych klubach piłkarskich.

– To duże wyróżnienie, że pierwsza akcja „Dorzuć misie” w nowym sezonie piłkarskim jest inagurowana na stadionie Zagłębia. Chcemy, by podczas bicia rekordu publiczności na meczu Zagłębie – Lech, udało się zgromadzić pokaźną liczbę pluszaków na murawie – dodaje Jolanta Jóźwiak, główny specjalista ds. projektów biznesowych.

Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są, gdy gospodarze strzelą pierwszego gola. Co więcej, w przypadku meczu Zagłębia każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS.

Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania, by w razie opadów się nie ubrudziły.

Źródło: materiały prasowe Zagłębia Lubin


POWIĄZANE ARTYKUŁY