Dużo słyszałeś o SEO, ale cały czas zastanawiasz się, czy reklama w Internecie i pozycjonowanie stron rzeczywiście przyniesie wymierne korzyści dla Twojego biznesu? A może dopiero zakładasz firmę, planujesz założyć własną witrynę i nie wiesz, czy marketing internetowy i praca nad zwiększeniem widoczności adresu w naturalnych wynikach Google będzie trafioną inwestycją? Przeczytaj i poznaj mocne argumenty przemawiające za tym, że pozycjonowanie firm naprawdę się opłaca!
Pozycjonowanie strony internetowej – kiedy warto?
SEO (Search Engine Optimization) to jedna z części SEM (Search Engine Marketing), czyli marketingu w wyszukiwarkach. Pozycjonowanie to działania w ramach samej witryny (on-site) oraz na zewnątrz (off-site), których wspólnym celem jest zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarkach i przyciągnięcie z niej użytkowników wpisujących wybrane słowa kluczowe. Bardzo ważna jest optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe (kod, treści) oraz budowa sieci linków do witryny pochodzących z wartościowych źródeł.
Kiedy warto zdecydować się na pozycjonowanie stron internetowych? W każdej sytuacji, gdy prowadzisz przedsiębiorstwo usługowe lub działalność e commerce i zależy Ci na wypromowaniu swojej marki w sieci oraz nawiązaniu komunikacji z odbiorcami. Obecnie większość osób poszukuje w Google nie tylko informacji, ale także usług oraz produktów. Ogromny potencjał wyszukiwarki tego światowego giganta sprawia, że brak pozycjonowania jest tak naprawdę świadomą rezygnacją z szansy dotarcia do rzeszy osób, które mogą stać się Twoimi potencjalnymi klientami.
Pozycjonowanie stron w Google – jakie korzyści może przynieść?
Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google niesie za sobą szeroki wachlarz korzyści. Kluczowe z nich to:
zwiększenie widoczności – agencja SEO podejmuje szereg działań, które mają na celu „przekonanie” robotów Google, że strona ich klienta jest wartościowa dla użytkowników wpisujących wybrane frazy i odpowiada na ich aktualne potrzeby. Dane z listopada 2021 roku podają, że wyszukiwarka światowego giganta przetwarza 5,8 mln pytań na minutę. W Polsce trafia do niej aż 96,77% wszystkich zapytań. Jednocześnie statystyki podają, że jedynie niecałe 3% Internautów w ogóle przechodzi na drugą stronę, a prawie 1/3 osób klika w wynik, który wyświetla się na pierwszym miejscu. To oznacza, że im wyżej znajdzie się Twoja strona, tym masz większą szansę na zwiększenie ruchu,
pozycjonowanie lokalne daje bardzo duży potencjał reklamowy małym biznesom – przy niewielkim miesięcznym budżecie mogą one powoli budować rozpoznawalność i pozycję firmy w sieci oraz przyciągać zainteresowanie klientów ze swojej okolicy, ponieważ obecnie Google bazuje na geolokalizacji użytkowników,
SEO pozwala osiągnąć realne zyski – zwiększenie ruchu na stronie i rozpoznawalności marki to jeden z etapów lejka sprzedażowego. Profesjonalna agencja zajmująca się reklamą w Google pomaga swoim klientom rozplanować rozsądny budżet i plan marketingowy dopasowany do indywidualnych potrzeb. Pozycjonowanie strony www to inwestycja, która z czasem nie tylko się zwraca, ale i przynosi atrakcyjne zyski,
pozycjonowanie strony w Google w dłuższej perspektywie czasu jest tańsze niż inne formy reklamy – wystarczy przeznaczyć na kampanię SEO stały miesięczny budżet, aby efekty z biegiem czasu rosły. Gdy firma zajmująca się reklamą w Internecie dobrze przygotuje strategię marketingową, koszt całej inwestycji będzie niższy niż np. w przypadku kampanii PPC,
SEO pomoże Ci zbudować pozycję eksperta w swojej branży – pozycjonowanie stron www nie tylko pozwala zwiększać sprzedaż, ale i pośrednio przekłada się na postrzeganie firmy. Większość Internautów darzy większym zaufaniem marki, które znajdują się na wysokich pozycjach w Google.
Dlaczego pozycjonowanie stron się opłaca?
Dobrze przygotowana reklama internetowa jest niedroga, a przy tym wyjątkowo skuteczna. Pozycjonowanie sklepów internetowych i stron firmowych to sprawdzony sposób na promocję swojego biznesu w sieci, zdobywanie coraz wyższych pozycji i zwiększanie ruchu na stronie. Działania prowadzone przez agencję SEO SEMPIRE pozwalają dotrzeć do wielu osób, które mogą być zainteresowane zamówieniem Twoich produktów lub skorzystaniem z usług. Zdobywanie coraz wyższych pozycji w Google przekłada się na rosnącą ilość zapytań ofertowych. To daje szansę na sprzedaż, osiąganie wyższych zysków, kolejne inwestycje i realny rozwój swojej działalności.
Sprawdź więcej szczegółów na: https://www.sempire.pl/
Bezpłatna analiza i doradztwo specjalistów.