Starostwo Powiatowe w Lubinie planuje wykonać skany elektroniczne zarchiwizowanych w wersji papierowej dokumentów i wprowadzić je do systemu działającego w urzędzie.
Jest to kolejny krok w kierunku cyfryzacji. Od początku tego roku wdrożono już elektroniczną skrzynkę podawczą, umożliwiającą interesantom śledzenie ich spraw, wewnętrzny elektroniczny obieg dokumentów oraz kompatybilny do nich program księgowy Foka.
– Teraz urzędnicy będą mogli szybciej obsługiwać petentów, ponieważ elektroniczne archiwum znacznie skróci czas wyszukiwania i śledzenia spraw prowadzonych w urzędzie – mówi Ewa Legienc, kierownik biura zarządu powiatu.
Oprócz przeniesienia dokumentów do formy elektronicznej, zakupiony zostanie odpowiedni sprzęt wraz z oprogramowaniem, umożliwiający efektywne korzystanie ze stworzonej bazy danych.
Oferty na wykonanie tej inwestycji można składać do 6 grudnia do godziny 10 w Starostwie Powiatowym w Lubinie.