Coraz więcej piłki ręcznej

16

MKS Zagłębie Lubin od dłuższego już czasu organizuje akcje marketingowe mające na celu „zarażenie” mieszkańców naszego miasta piłką ręczną. Klub zachęca do udziału w widowiskach sportowych i do wspólnego kibicowania. Za nami wizyty u przedszkolaków czy walka pokazowa piłkarek ręcznych w klubie szermierczym MDK Olimp Lubin. Tym razem miedziowy klub postawił na promocję poprzez billboardy. 

MKS Zagłębie Lubin nie zasypuje gruszek w popiele. Biorąc pod uwagę, iż zakończenie budowy nowej hali zbliża się wielkimi krokami miedziowy klub organizuje kolejne akcje marketingowe, związane z promocją piłki ręcznej – Tak jak wcześniej zapowiadaliśmy, kładziemy coraz większy nacisk na akcje promocyjno-marketingowe. Reklamujemy na billboardach nie tylko piłkę ręczną, ale i nasze działanie gospodarcze czyli giełdę i targowisko. Główny nacisk kładziemy jednak na sport – mówi Witold Kulesza.

To kolejny etap marketingowej ofensywy MKS Zagłębie Lubin – Przygotowaliśmy już plan marketingowy, który będziemy wdrażać w życie. Nowa hala widowiskowo-sportowa rośnie w oczach dlatego musimy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych kibiców, nie tylko w Lubinie ale i regionie – dodaje prezes naszego klubu.
 


POWIĄZANE ARTYKUŁY