Katolicy okres świąteczny mają już za sobą, wierni Kościoła prawosławnego dopiero Boże Narodzenie celebrują, na ulicach wiszą jeszcze świąteczne iluminacje, a tymczasem w jednym z lubińskich marketów czuć już wyraźny powiew wiosny.
W wielu domach wciąż jeszcze stoją choinki, ale dla handlowców Boże Narodzenie jest już historią. Sklepy wyprzedają świąteczne dekoracje i szykują się do kolejnej kampanii, tym razem wielkanocnej.
Wiosenne święta w tym roku przypadają na 4 kwietnia. Lubińskie stoisko z wielkanocnymi dekoracjami otwarte zostało już w okolicach Nowego Roku, czyli trzy miesiące wcześniej. Wpisuje się to w coraz powszechniejszy trend – w 2017 r. jedna z sieci RTV-AGD uruchomiła bożonarodzeniową kampanię już pod koniec września, także cały kwartał wcześniej. W jej ślady ochoczo ruszyły inne marki, stopniowo zmieniając religijne święta w marketingowe wydarzenie.
Czy podoba Ci się wielkanocne stoisko już w styczniu?
[fv id=”22″]
[fv_countdown contest_id=”22″]