Pierwsze w Polsce konsumenckie centrum e-porad już działa. Stowarzyszenie Konsumentów Polskich we współpracy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomiło internetowe centrum porad dla konsumentów.
Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw? Zapytaj ekspertów, wysyłając e-mail na adres porady@dlakonsumentow.pl, otrzymasz bezpłatną poradę prawną.
Wystarczy dokładnie opisać sprawę, w jakiej chcemy uzyskać poradę, a doświadczeni prawnicy udzielą nam niezbędnych wskazówek.
– Bardzo często konsumenci nie znają swoich praw i z nich nie korzystają. Uruchomienie konsumenckiego centrum e-porad pomoże, nie wychodząc z domu, rozwiać im wiele wątpliwości. Uważam jednak, że w sprawach bardziej zawiłych nic nie zastąpi wizyty u rzecznika – mówi Wiesława Sulima, powiatowy rzecznik konsumentów.