Kampanię promocyjną organizuje Dolnośląska Organizacja Turystyczna. Celem październikowej akcji „Dolny Śląsk za pół ceny” jest przedłużenie sezonu turystycznego w regionie, zintegrowanie społeczności lokalnej oraz prezentacja oferty turystycznej. Kampania potrwa do końca października br. i zostanie zwieńczona trzema dniami, podczas których będzie można wykupić pobyty w dolnośląskich ośrodkach turystycznych, po bardzo atrakcyjnych cenach, bo obniżonych aż o połowę.
Organizator kampanii promocyjnej, Dolnośląska Organizacja Turystyczna, zakłada, że poprzez tego typu inicjatywę przedłuży sezon turystyczny, a poprzez możliwość zakupu atrakcyjnych cenowo pobytów, przyciągnie turystów, nie tylko w okresie wakacyjnym, ale i w tzw. sezonie niskim.
W ramach kampanii „Dolny Śląsk za pół ceny” podmioty turystyczne, w tym Polska Grupa Uzdrowisk i jej poszczególne kurorty, będą miedzy innymi eksponowane na fan page’u Facebook’a akcji, a także na Twitterze oraz YouTube’ie. Odbędą się również śniadania prasowe – zamykające kampanię, a także mailing, przeprowadzony przez redakcję portalu onet.pl oraz wizyta studyjna dziennikarzy ogólnopolskich mediów w wybranych miejscach regionu Dolnego Śląska.
Aż 17 przedsiębiorstw turystycznych zdecydowało się na udział w kampanii, a wśród nich miedzy innymi Zamek Czocha, Hotel Tumski, Pałac Pakoszów, Zamek Książ, Ceramika Bolesławiec oraz Muzeum Karkonoskie.
– Wśród nich nie mogło też zabraknąć Polskiej Grupy Uzdrowisk, największej sieci ośrodków lecznictwa i turystyki uzdrowiskowej w kraju. Na terenie Dolnego Śląska działa pięć, spośród sześciu kurortów, tworzących Polską Grupę Uzdrowisk. To ogromny potencjał turystyczny, a jednocześnie całoroczna oferta lecznictwa i turystyki, odpowiadająca na potrzeby nawet najbardziej wymagających turystów – mówi Marcin Chmielewski, Prezes Zarządu KGHM Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A., właściciela Polskiej Grupy Uzdrowisk.