Ankieta dla mieszkańców gminy Lubin

52

Urząd gminy wiejskiej Lubin planuje zwiększyć dostępność e-usług dla wszystkich mieszkańców. Zachęca więc do wypełnienia krótkiej ankiety on-line, dzięki której pozna opinie i oczekiwania dotyczące korzystania z platformy internetowej.

Fot. Pixabay

Badanie zawiera sześć pytań. Mieszkańcy są pytani m.in., ile czasu muszą poświęcić na załatwienie swoich spraw w Urzędzie Gminy, co najwięcej czasu zajmuje podczas załatwiania spraw w urzędzie, a także czy mieszkańcy są zainteresowani korzystaniem z e-usług umożliwiających uiszczanie opłat wobec gminy np.: w zakresie podatku od nieruchomości?

Realizacja usług świadczonych drogą elektroniczną umożliwiłaby załatwianie wielu spraw przez internet w zaciszu domowym, bez konieczności wizyty w Urzędzie Gminy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców urząd planuje wystąpić o dotację ze środków Unii Europejskiej na realizację projektu dotyczącego zwiększenia dostępności e-usług.

Ankietę można wypełnić TUTAJ.

Badanie jest anonimowe i zostanie wykorzystane wyłącznie do opracowania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 Technologie informacyjno–komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne.

Źródło: ug.lubin.pl


POWIĄZANE ARTYKUŁY