ZUS telefonicznie

53

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zachęca swoich klientów do korzystania z Centrum Obsługi Telefonicznej (COT). Oferta centrum zastąpiła infolinie:  „Płatnik” oraz „Moja składka”.

Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS dostępne jest dla klientów pod numerami:
· 22 560-16-00 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych),
· lub 801-400-987 (z telefonów stacjonarnych).

Centrum telefoniczne to jeden z elementów nowej Platformy Usług Elektronicznych (PUE) uruchomionej przez zakład w czerwcu. Za pośrednictwem centrum można uzyskać dostęp do informacji w sprawach: świadczeń emerytalno-rentowych, zasiłków, ubezpieczeń społecznych, obsługi programu „Płatnik”, obsługi PUE.

Wybierając numer telefonu centrum klient ZUS połączy się z konsultantem COT (w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8 do 15) lub zostanie obsłużony przez automatyczny, telefoniczny system informacyjny COT, czynny 24 godziny na dobę.

Oferta centrum zastąpiła infolinie: „Płatnik” oraz „Moja składka”, które w związku z uruchomieniem COT zostały wyłączone.


POWIĄZANE ARTYKUŁY