Lubinianie są zadowoleni z pracy urzędników skarbówki – wynika z badań zadowolenia i oczekiwań klientów, które przeprowadzono w placówce. Poziom zadowolenia sięga aż 95 procent.
Badania trwały dwa tygodnie. W tym czasie klienci urzędu skarbowego wypełniali ankiety, które badały ich poziom satysfakcji. Wyniki są naprawdę dobre. Zaledwie pięć procent lubinian miało zastrzeżenia do pracy urzędników. Podobny wynik skarbówka osiągnęła w ubiegłym roku.
To jeszcze nie koniec badań. Lubinianie, którzy chcą wyrazić swoje zdanie, mogą to zrobić w każdej chwili. W urzędzie na bieżąco prowadzone jest bowiem badanie poziomu zadowolenia z obsługi klientów, w którym można wziąć udział wypełniając ankietę dostępną na sali obsługi.
– Dziękujemy za wszelkie uwagi złożone w trakcie badań i zapraszamy do wyrażania opinii w ankietach – podsumowują urzędnicy.