LUBIN. Już oficjalnie wiadomo, że rozmowy klubu KGHM Zagłębia Lubin z niezależnym operatorem telekomunikacyjnym Netia S.A., zakończyły się fiaskiem. Do grudnia 2011 roku, telefonia Dialog była sponsorem tytularnym lubińskiego stadionu. Z racji wcielenia jej w struktury Netii S.A., przedłużenie porozumienia było możliwe jedynie za sprawą pozytywnej opinii nowego właściciela. Jednak jak mówi obecna polityka marketingowa jednego z największych operatorów telefonii przewodowej w Polsce, firma nie chce mieć nic wspólnego ze sportem.
– Nasza decyzja jest podyktowana obecną nowo przyjętą strategią marketingową Netii. Nie podejmujemy żadnych umów sponsorskich z jakimkolwiek klubem sportowym. Można powiedzieć wprost, że odgradzamy się po prostu od sportu. Taka jest nasza nowa polityka firmy – mówi Karol Wieczorek, biuro prasowe Netia S.A.
Klub odebrał decyzję Netii S.A., bardzo spokojnie i w dalszym ciągu poszukuje sponsorów, którzy wyraziliby chęć współpracy. Zarząd KGHM Zagłębia Lubin nie ukrywał jednak, że jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce był bardzo poważnie brany pod uwagę jako następca Dialog S.A. Klub nie spoczywa na laurach. Już jutro kolejne spotkanie. Prezes Marek Bestrzyński w godzinach popołudniowych podejmie rozmowę z jedną z firm, która może być kolejnym sponsorem tytularnym miedziowego stadionu.