Urzędnicy pod kontrolą

24

POWIAT. Elektroniczna skrzynka podawcza od stycznia będzie uruchomiona w lubińskim starostwie. Usprawni to pracę całego urzędu i da możliwość interesantom monitorowania ich spraw na bieżąco.

Elektroniczna skrzynka podawcza jest to system, który zagwarantuje pełną kontrolę nad wszystkimi sprawami prowadzonymi w starostwie. Za jej pomocą wszyscy interesanci będą mogli kontaktować się z urzędem i monitorować przebieg przepływu dokumentów.

Osoby, które posiadają podpis elektroniczny, będą mogły również składać wnioski on-line. Jedyne co należy zrobić, to zalogować się do systemu.

– Celem wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów jest podniesienie jakości pracy w urzędzie oraz poprawa komunikacji pomiędzy pracownikami starostwa a interesantami – komentuje Tymoteusz Myrda, sekretarz Starostwa Powiatowego w Lubinie.

System pozwoli również na bieżąco egzekwować załatwianie wszystkich spraw pracowników przez ich przełożonych.


POWIĄZANE ARTYKUŁY